OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: ca. 12 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Uppdragsstart: Enl. ök.
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
I arbetet ingår att tillsammans med chefer och medarbetare samordna IT- och verksamhetsaktiviteter internt inom.
Arbete innebär att genomföra och planera de aktiviteter som behövs för att driva arbetet framåt. Du kommer att få uppgifter att ta ansvar för och avrapportera. I arbetet ingår även att genomföra mindre utredningar, dokumentera resultat, samt att planera och genomföra aktiviteter inom olika delar av it-divisionen.
Du kommer att tillhöra avdelningen IT-strategi och styrning, enhet förvaltnings- och leveransstyrning, på Division IT.
Arbetsuppgifter:
- Delta i uppdrag för att utveckla och implementera nödvändiga arbetsprocesser och rutiner
- Du deltar i att säkerställa koordinering av aktiviteter gentemot intressenter inom kundens organisation
- Eventuellt leda framtida delprojekt
- Dokumentera processer och arbetssätt
- Genomföra mindre utredningsarbete
- Stötta i dokumentation, uppföljning och rapportering av enheternas verksamhet, inklusive ekonomisk hantering och uppföljning
- Planering av möten och workshops
- Samordning mellan enheter och avdelningar
Utöver detta kan konsulten i samråd med chef få större uppgifter att driva självständigt.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Konsulten skall ha eftergymnasial utbildning inom till exempel ekonomi, HR eller administration alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet
- Konsulten ska ha minst 2 års dokumenterad erfarenhet av att ha självständigt arbetat med arbetsuppgifter, liknande de som anges i ovan nämnda arbetsbeskrivning.
- Konsulten skall ha minst 2 års arbetslivserfarenhet av att arbeta med MS Office program som Excel, Word , Powerpoint och Outlook.
- Mycket god kunskap i svenska och engelska i tal och skrift.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Erfarenhet av att arbeta med verksamhetsutveckling i offentlig verksamhet, t.ex. statlig eller kommunal.
- Erfarenhet av att arbeta med UBW.
Annat
Nedanstående personliga egenskaper säkerställs via referenser och vid eventuell intervju. Kunden förbehåller sig rätten att kontakta egna relevanta referenser (än de som leverantören själv angivit) för att säkerställa uppfyllande av krav.
- God samarbetsförmåga och initiativförmåga
- Flexibel och anpassningsbar efter arbetsbelastning
- Utåtriktad och tydlig i sin kommunikation
- Ödmjuk och ha lätt för att skapa förtroende
- Arbetar självständigt och målinriktat
- Fallenhet för administrativa arbetsuppgifter
- Förmåga att arbeta i grupp
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström