Junior vibrationshandläggare till attraktivt bolag!

Junior vibrationshandläggare till attraktivt bolag!

Arbetsbeskrivning

Nu ges en unik möjlighet för dig som vill utvecklas inom ett välrenommerat bolag, men fortfarande är i början av din karriär. Ta möjligheten och ansök redan idag!


Dina arbetsuppgifter:
I rollen som vibrationshandläggare så arbetar du primärt med underhåll av mätutrustning för vår kunds räkning. Mätutrustningen används för att bl.a. upprätta riskanalyser, bullermätningar, vibrationsmätningar med mera. Dina primära arbetsuppgifter består av service & underhåll av den utrustning som finns monterade ute på fältet. Detta kan bland annat bestå av batteribyte, kablage med mera.

Allt eftersom du blir mer bekväm i arbetsuppgifterna så kommer du få åta dig mer avancerade uppgifter, exempelvis montering av utrustning samt så småningom genomföra riskanalyser & besiktningar. Detta är rollen för dig som vill ges möjligheten att lära och utvecklas till att bli en kvalificerad handläggare inom akustikbranschen – med en uppdragsgivare som är villiga att satsa på din utveckling!


Om företaget:
Vår kund är ett välrenommerat, globalt analys- och teknikföretag som erbjuder konsulttjänster för hållbar samhällsutveckling inom Hus & Industri, Transport & Infrastruktur samt Miljö & Energi. I Sverige är de ca 4100 medarbetare på ett 40-tal kontor runt om i landet. Med kontor i centrala Göteborg erbjuder vår kund en attraktiv arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter. Mer information ges vid ett eventuellt intervjutillfälle.


Din profil:
- Avslutad gymnasial utbildning, med fördel inriktning byggnadsteknik, mätteknik eller likvärdigt
- B-körkort- Svenska och engelska


Vi ser att du som söker besitter en hög social kompetens och inger ett professionellt bemötande gentemot kund. Detta ser vi som nödvändigt i och med att du arbetar som konsult genom vårt kundföretag, och följaktligen representerar deras varumärke i dina sociala utbyten med kunder.

Vidare ser vi att du har ett stort intresse av att lära branschen och ser långsiktigt på att utvecklas hos vårt kundföretag. Välkommen med din ansökan!


Om oss:
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.

Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget


Villkor
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg m omnejd
Lön: Enligt överenskommelse

Kontaktperson(er)
Jesper Eriksson
076 – 036 12 32
jesper.e@framtiden.com

Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 augusti 2021
  • Ansök senast: 15 september 2021

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024