OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Här väntar en perfekt tjänst för dig som vill få in en fot i bankvärlden och skaffa en snygg merit till CVt! En storbank letar efter dig som har viss arbetslivserfarenhet, men framför allt personlighetsmässigt de rätta förutsättningarna! Läs gärna vidare för att se om detta är något för dig!
Om tjänsten
Vi ser ett framtida behov av Juniora administratör till tjänster på KYC-avdelningen hos vår kund, en av Nordens största banker. Du blir en viktig del i arbetet med AML (Anti Money Laundering) och KYC (Know Your Customer) för att motverka penningtvätt eller andra former av finansiell kriminalitet enligt det uppdaterade penningtvättsdirektivet. Arbetet kan utföras från bankens lokaler i Rissne eller Solna.
Dina arbetsuppgifter
I det här uppdraget kommer du, tillsammans med ditt team, granska kunder enligt det uppdaterade Penningtvättsdirektivet. I dina arbetsuppgifter ingår det att följa givna rutiner för att inhämta information samt dokumentera och arkivera kunduppgifterna. Därtill kommer du att analysera och behandla stora delar administrativ information – alltid med noggrannhet, hög kvalitet och stor integritet.
Dina egenskaper
Den vi söker är en självgående, snabblärd och nyfiken person med en stark administrativ ådra. För att lyckas i uppdraget behöver du kunna arbeta strukturerat, noggrant och effektivt med ett granskande öga. Vi tror att du som person har höga ambitioner och god arbetsmoral samt att du klarar av att arbeta såväl självständigt som i team. Vidare är du social, serviceinriktad och ansvarstagande samt förstår vikten av att arbetsuppgifter på en bank behöver hanteras på ett respektfullt sätt. Vi hoppas självklart också att du vill vara med och bidra till en positiv energi i ditt team!
Visst låter det som en intressant tjänst? Du är varmt välkommen med att skicka in en ansökan så snart du kan! Vi kommer att gå genom inkomna ansökningar löpande och hoppas kunna matcha dig mot ett framtida uppdrag, när ett behov uppstår.
Vi söker dig som har:
Minst gymnasiekompetens
Erfarenhet från ett relevant arbete inom administration/kundtjänst, etc.
God datorvana
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag genom Perido med varierande slutdatum. Tillträde enligt överenskommelse.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har andra allmänna frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido. Ange tjänstens referensnummer 33470 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.