Jurek söker Office Manager för rekrytering och konsultuppdrag

Jurek söker Office Manager för rekrytering och konsultuppdrag

Arbetsbeskrivning

Vi på Jurek erbjuder ett komplett utbud av konsult- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom Juridik, Ekonomi, HR, Marknad/Kommunikation och Administration. När du skickar in din intresseanmälan för nya uppdrag eller tjänster nedan, hamnar du i vårt nätverk och kan matchas med konsultuppdrag eller fasta tjänster som kommer in.

Office Manager för kommande uppdrag
Vi söker dig som vill arbeta som Office Manager för kommande uppdrag och rekryteringar. För att lyckas i rollen ser vi att du tidigare har arbetat inom reception och är fullt bekväm med att använda teknik och digitala verktyg för att underlätta administrationen på kontoret. Du är en självgående person som kan ta initiativ och hantera flera arbetsuppgifter parallellt. Som Office Manager kommer du att ha ansvar för en rad olika arbetsuppgifter. Dina arbetsuppgifter kan bland innefatta, men begränsas inte till;

• Verksamhetsdrift av kontor
• Avtal
• Kalenderhantering
• Personalansvar
• Leverantörsansvarig
• Ansvarig för mötesverksamheten

Vem är du?
För att vara framgångsrik i rollen som Office Manager brinner du för service och mötet med människor. Du har har lätt för att skapa relationer och är bra på att utveckla samt förbättra den dagliga driften och servicen på kontoret. Du är en positiv person som har öga för detaljer och kan vid en stressad situation prioritera rätt arbetsuppgifter. Du har mycket god vana av att arbeta i Officepaket, olika ärendesystem och talar samt skriver obehindrat på både svenska och engelska.

Om du är en driven och organiserad person och vill göra en verklig skillnad på olika arbetsplatser, tveka inte att ansöka till oss idag!

Om Jurek rekrytering och bemanning
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, Life Science, HR, administration samt marknad och management. När du skickar in din intresseanmälan för nya uppdrag eller tjänster nedan, hamnar du i vårt nätverk och kan matchas med konsultuppdrag eller fasta tjänster.

Alla aktuella tjänster/uppdrag – följ oss gärna på vår hemsida www.jurek.se och på LinkedIn.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 september 2023
  • Ansök senast: 7 oktober 2023

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Receptionspersonal

Receptionspersonal

26 december 2024

Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024