Just nu söker vi kundservicestjärnor till Allente i Kalmar!

Just nu söker vi kundservicestjärnor till Allente i Kalmar!

Arbetsbeskrivning

Bli en del av en livfull arbetsplats med spännande utvecklingsmöjligheter! För att passa in hos oss vill vi att du precis som vi ser att försäljning och kundservice går hand i hand. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består utav att svara på inkommande samtal från Allentes befintliga kunder. Oavsett om du tar ett samtal gällande beställning, faktura eller teknisk support ska försäljning vara en naturlig del av varje samtal. Vi skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov.
Vårt team består av ett gäng drivna kollegor som alla har viljan att vinna, ni jobbar tillsammans med er Team Manager mot uppsatta mål, utveckling och når nya höjder tillsammans! Självklart är det av största vikt för oss att vi har roligt medan vi gör det! För oss är det viktigt att du ska lyckas! Därför arbetar vi mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din utveckling.


Det här kan du förvänta dig av oss:
🖥️ Öppet kontorslandskap med nära kontakt med kollegor och chefer
💰 Provision utan tak!
🤝🏻 Grundlön enligt kollektivavtal via Unionen (läs mer här).
🏋️ Friskvårdsbidrag
📚 Betald utbildning
🚀 Goda karriärsmöjligheter inom företaget
🎁 Rabatterat pris på Allentes grundpaket för dig som anställd

Hybrid?
Tjänsten är tänkt att vara 100% från kontoret. Men är det så att du bor utanför Kalmar men ändå vill jobba från kontoret ibland kan vi erbjuda en hybridlösning för dig.
Vid 100% kontorsarbete kommer du att omges av härliga kollegor varje dag på Kalmarkontoret. Om du istället väljer att arbeta hybrid från vårt kontor i Kalmar kommer du att påbörja din anställning på plats med utbildning och introduktion till tjänsten. När du känner dig mer bekväm i din roll kommer du ha möjlighet att arbeta hemifrån, vi räknar med att du efter ca 2 månader gradvis ska kunna börja arbeta hemifrån någon dag per vecka. Efter din provanställning på 6 månader kommer du vara tillräckligt varm i kläderna för att kunna arbeta ungefär 1 dag i veckan från kontoret och resterande arbetstid från ditt hem, vill du arbeta från kontoret oftare uppmuntrar vi självklart till det.
Vi ger dig det bästa av två världar, du får chans att både arbeta på vårt härliga kontor i Kalmar och vid din trygga punkt i hemmet. Stämningen på kontoret är energisk, öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning på kontoret. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter och gemensamma tävlingar.


Vi vill att du uppfyller följande krav:
🎓 Godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5
🗩 Talar flytande Svenska och känner dig bekväm med samtal på engelska
🔞 Fyllt 18 år
👮 Finns ej med i belastningsregister
💸 Meriterande med av erfarenhet av försäljning eller service (ej krav)


SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-02-22


START: 2023-03-06
PLACERINGSORT: Kalmar
ANSTÄLLNINGSFORM: Timanställning, Heltid, 6 månaders provanställning etc
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, Mån-fre 08.00-19.00, helg 10.00-19.00


Vi gör löpande rekryteringar och urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Så sökt idag, vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 februari 2023
  • Ansök senast: 22 mars 2023

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 16904

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024