OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
JYSK söker Butikschef till Kalmar
Du som ledare på JYSK har möjlighet att alltid prestera på topp. Du älskar försäljning!
Du går hela vägen och lite till för att nå målen för butiken. Drivs du av att arbeta i en omväxlande miljö med konstanta utmaningar? Får du en kick av att arbeta i ett dynamiskt team? Då är du den vi söker.
I JYSK har vi kompletta interna utvecklingsprogram som omfattar allt från Talent Academy - Store Manager och District manager Trainee-program och hela vägen upp till vårt internationella Retail Manager Trainee Program.
Nu söker vi dig som är eller har varit ledare, och beroende på din erfarenhet, kommer du antingen få gå JYSKs interna program för Butikschefstraineer alternativt efter en ordentlig introduktion få ta över en egen butik.
Som person
• Du är engagerad
• Du har ansvar för försäljning och du säkerställer att butiken och kollegorna är redo för kunderna
• Du skapar laganda genom hög energi, motivation och driv
Du levererar utmärkt service
• Du ansvarar för att skapa "the most attractive store"
• Du arbetar hårt och är en aktiv del av ditt säljteam
• Du kan fatta självständiga beslut i en fartfylld och dynamisk miljö
• Du ges möjligheter och chansen att tävla, vinna och fira bedrifter
Vi erbjuder
• En konkurrenskraftig lön och bonus som belönar bra försäljning med goda resultat
• Struktur och koncept som skapar möjligheter för dig att leverera utmärkta resultat
• En stark och framstående företagskultur där vi tävlar och firar de bästa prestationerna på alla nivåer
Övrigt
Tjänsten är på heltid med omgående tillsättning,
I samband med denna rekrytering samarbetar Jysk med Retail Recruitment. Vi tillämpar fortlöpande urval så vänta inte med din ansökan.
JYSK har expanderat från en butik i Danmark 1979 till mer än 3000 butiker över hela världen. För att säkra framtida tillväxt, behöver vi de bästa medarbetarna. Ta tillvara på detta tillfälle att bli en del av JYSK. If you bring dedication, you will meet possibilities.