OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
FÖRETAGSPRESENTATION K-Rauta är en av Nordens största byggvaruhuskedjor och säljer produkter och tjänster för byggnation, renoveringsarbeten och inredning. Verksamheten omfattar försäljning både till konsumentledet och till företag. Företaget ägs av Kesko, Finlands ledande handelskoncern och är idag etablerat på tolv platser i Stockholm (Sollentuna, Bromma och Täby), Södertälje, Linköping, Norrköping, Västerås, Örebro, Helsingborg, Göteborg, Luleå, Sundsvall, Malmö, Gävle, Jönköping,Umeå och växjö. PRESENTATION AV TJÄNSTEN Som ett led i K-rauta AB:s expansion i Sverige. Behöver vi förstärka vår inköpsavdelning med ytterligare en Produktassistent. Arbetsuppgifter: Underhåll av artikelregister Information till varuhusen genom protokoll och veckobrev. Support mellan varuhusen och våra leverantörer. Behjälplig med nyetablering,efterprissättning ,butiksfakturering (K-match) och underhåll av artikelkoder (Logisticar). Övrigt allmänt: -vara sortimentschefer behjälplig med deras arbetsuppgifter och kunna ta över vid frånvaro - korrekturläsning av tidningar och kataloger vid frånvaro av sortimentschef - central beställningar - inköpsordrar - närvaro vid produktråd - lägga in kampanjpriser för K-rauta tidningar, kataloger samt lokala kampanjer Önskemål: Vi söker dig som har: .Haft erfarenheter av liknande arbetsuppgifter. .Mycket god datavana .Är noggrann och analytisk till din läggning. .Tycker om administrativt löpande arbete KONTAKTINFORMATION Arbetsvillkor: - Placering på vårt servicekontor i Häggvik, Sollentuna. - Tjänsten är heltid. - Goda möjligheter till såväl intern som extern utbildning erbjuds beroende på intresse och utvecklingsönskemål. Skriv några rader om dig själv, dina yrkeserfarenheter, löneanspråk mm. Klicka på länken nedan och eller på knappen Sök jobbet för att söka tjänsten.