OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Selecta är ett av Europas ledande företag för innovativa mat-, snacks-, kaffe- och dryckeslösningar, både på kontoret och On the go. Med ett brett utbud kända varumärken i världsklass erbjuder vi något för alla. Vårt primära syfte är att sprida glädje och förhöja dagen för alla de vi når med våra produkter och tjänster. För det är runt kaffemaskinen det händer. Det är där gemenskap och det sociala kittet kollegor emellan sker. Selecta är en arbetsgivare som vill erbjuda lika möjligheter för sina medarbetare. Vi är dedikerade till att uppmuntra jämlikhet, mångfald och inkludering i vår arbetsstyrka. Selecta finns i 16 länder i Europa, med huvudkontor i Schweiz. Här i Sverige finns vi på 32 orter och har över 400 medarbetare. Här kan du läsa mer om oss www.selecta.se (http://www.selecta.se/)
Nu söker vi dig som vill jobba som Sales Back Office hos oss!
Är du intresserad av att arbeta i ett företag med många kundkontakter och hög förändringstakt? Älskar du, precis som vi ett riktigt gott kaffe? Är du serviceminded och gillar processer och administration? Då kan det vara dig vi söker!
I din roll som Sales Back Office ingår du i vårt Sales Back Office team som vi nu håller på och bygger upp. I teamet kommer vi att vara 8 personer. Vi sitter i ljusa, fräscha lokaler i Solna Strand.I din roll roll finns det också möjlighet att jobba delvis hemifrån.
Du gillar att stötta kollegor och att fungera som spindeln i nätet samt trivs med att ha varierande arbetsuppgifter. I denna roll är ingen dag den andra lik.
Exempel på arbetsuppgifter:
Förbereda och kvalitetssäkra inkommande leads från våra ramavtal, hemsidan, tips från anställda, kampanjer etc.
Fungera som säljprocesstöd för alla säljteam
Stödja försäljning med offerter , offertmallar , kalkyler och anbud
Samarbeta med säljarna för att slutföra maskinbeställningsprocessen tills den är klar för installation.
Hantera leasing- och serviceavtal i samarbete med försäljning
Uppdatera kundregister, rabatter, prismodeller etc för våra kunder.
Underhålla och uppdatera kundspecifika artiklar, kataloger och prislistor
Skapa kundstatistikrapporter
Underhåll och utveckling av processer i CRM
Bidra till utveckling av effektiva processer för säljavdelningen
Vem är du?
Meriterande om du har tidigare erfarenhet av liknande tjänst, men det är inget krav
Du är kommunikativ och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift
Du är strukturerad och noggrann samt trivs med att jobba med processer och i olika system. Meriterande med erfarenhet av CRM system, men inget krav.
Du behärskar Office paketet, främst Excel.
Du är lösningsorienterad, proaktiv och självgående men gillar också att jobba i team
Du är serviceinriktad och har en positiv inställning!
Selecta erbjuder:
Kom och arbeta hos oss på Selecta! Vi är ett internationellt företag, som både har känslan av det globala och det lokala. Kreativitet, innovation och att vi tillsammans arbetar mot ett gemensamt mål är det som driver oss framåt. Glädje är det som förenar alla våra 16 Selecta länder. Glädje både vad gäller sitt eget arbete och relationen till kollegorna men även till alla våra underbara klienter och konsumenter. Vi är företaget som sätter service och smak främst. Och naturligtvis hoppas vi att även du älskar en god kopp varm dryck, ett gott mellanmål och en bättre lunch. Precis som vi!
Intresserad?
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta HRBP Martin Midebo, martin.midebo@selecta.com. Sista ansökningsdag är 20 maj 2022, skicka gärna din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan. Vi ser framemot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Annmarie Åberg
0709-85 88 09
Fredrik Janebjer
0709858062
Joakim Davis
0709858546