OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Restaurang e. är en restaurang med stora ambitioner. Nu söker vi en kreativ, positiv och ambitiös kallskänka som vill vara delaktig i vår utveckling. Vår matlagning kännetecknas av modern svensk mat med höga ambitioner.
Arbetsuppgifter/Ansvarsområde:
• Göra fantastiskt goda och vackra smörgåsar, frukostfrallor, sallader, pajer och sötsaker för framförallt leveranser samt kalla bufféer och förrätter till konferensen
• Baka bröd
• Aktivt deltaga i utvecklingen och planeringen av verksamheten
• Medverka till att regler, rutiner och polices efterföljs
• Ansvara för att egenkontroll sköts enligt rutiner
• Ansvara för att god ordning i köket efterföljs
• Rapportera till kökschef
• Ansvara för att göra beställningar inom ansvarsområdet
Kvalifikationer/Krav:
• Gymnasieutbildning inom hotell & restaurang eller motsvarande, kock/kallskänksutbildning.
• Goda kunskaper i svenska i tal och skrift.
• Erfarenhet av att ha arbetat som kock/kallskänka i minst 4 år
• Erfarenhet av att arbeta självständigt och göra beställningar. Duktig på att baka bröd och bakverk
Egenskaper:
• Förmåga att lyssna och kommunicera.
• Förmåga och intresse av att arbeta i ett litet team.
• Behärskar situationer med ett ibland högt tempo.
• Ha viljan att utvecklas.
• Kunna skapa attraktiva upplägg av produkter och bidra till merförsäljning.
Arbetstid:
Måndag - fredag 6,30 - 15,30. Det förekommer även kvälls- och helgbeställningar.
Heltid, 40 tim/v.
Ansökan görs enbart via vårt rekryteringsverktyg ReachMee via vår hemsida
Har du några frågor är du välkommen att maila: camilla.svensson@sodexo.com
Senast 28 juli vill vi ha din ansökan. O.B.S Tillsättning av tjänsten kan ske tidigare.
Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan, sin starka drivkraft och entreprenörsanda startade han upp ett litet serviceföretag som levererade mat till företagspersonal i hans hemstad Marseille. Idag har Sodexo vuxit till en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 80 länder världen över. Vi är världsledande inom Quality of Life Services – service för livskvalitet, och våra kunder finns både inom privat och offentlig sektor samt på institutioner. Vi erbjuder integrerade servicetjänster inom Facilities Management: arbetsplatstjänster, lokalvård, måltidsservice samt hjälpmedels- och konferensverksamhet. Vi bidrar till att öka de anställdas välmående, effektivisera verksamheten och säkerställa att alla viktiga servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser. Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen. Vårt arbete inom dessa områden har också resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser under årens lopp.
I Norden omsätter vi 7,5 miljarder kronor och sysselsätter 11 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,