OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänsten innebär att ansvara för Kalmars helhetslösning på Gruvöns Sågverk.Den dagliga driften på sågverket innefattas bland annat av förflyttningar av timmer, matning till såg, torkning samt logistiken kring detta.I rollen ingår även kostnads- och personalansvar, samt ansvar för maskinpark.Du sköter företagets kontakter gentemot kund och arbetar självständigt utifrån ramar i samarbetsavtalet.Vi söker dig som har en relevant utbildning för tjänsten, och som har arbetat i liknande funktion.Vi ser gärna att du har erfarenhet från sågverk, och har kunskaper i logistiska flöden.Du ska ha goda datakunskaper, då främst i Excel.Vidare ska du ha uppnått en personlig mognad och ha ett affärsmässigt tänkande.Rollen kräver även att du ska kunna arbeta organiserat och strukturerat, samt har goda kommunikativa egenskaper.I denna rekrytering samarbetar vi med Adecco.Välkommen att läsa mer om tjänsten och ansök via vår hemsida www.adecco.se.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.