OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till Lantmännen Krafft söker vi dig som vill axla rollen som KAM och vara med på, och bidra till, vår fortsatta framgångsresa. Tjänsten är nyutvecklad och du får möjligheten att vara med och forma din roll och ditt arbetssätt. Har du ett stort hästintresse och brinner för kundrelationer? Det här är rollen för dig som drömmer om ett arbete där du får kombinera båda dessa. Hos oss får du ingå i ett dedikerat team på en fartfylld och utvecklande arbetsplats.
Det här kommer du att göra
I din roll som KAM ansvarar du för att fortsätta att driva och utveckla samarbetet med våra återförsäljare runt om i Sverige. Du är den naturliga kontakten, vilket innebär att du är stöd och bollplank för butiksägare och inköpsansvariga för att bidra till en ökad försäljning. Du tar fram statistik som du analyserar och kommer med välgrundade förbättringsförslag, diskuterar sortiment och butiksplacering. Vidare ansvarar du för att ta fram, implementera och följa upp kampanjer till våra återförsäljare.
Du ansvarar också för planering och uppsättning av våra produktutbildningar och återförsäljarträffar. Varje månad skriver du ett informativt nyhetsbrev. Sist men inte minst är du också ansvarig för vårt lojalitetsprogram.
Du blir en del av vårt engagerade sälj- och marknadsteam med placering i Malmö och rapporterar till sälj- och marknadschefen. Resor till våra återförsäljare förekommer ca 2 dagar/månad.
Det här behöver du för att lyckas och trivas
Du har:
- Ett stort intresse för hästar.
- Kunskap om utfodring av hästar.
- Erfarenhet av en säljinriktad roll.
- Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift.
Du är:
- Relationsskapande och trivs i en social roll där du får arbeta med många olika kontaktytor, både internt och externt.
- Proaktiv och driver ditt arbete framåt med stort målfokus.
- Strukturerad och analytisk.
- Tydlig och har skinn på näsan.
- Initiativrik och har mod att prova nya vägar och förmåga att utveckla strategier och rutiner.
Självklart delar du våra värderingar – Öppenhet, Helhetssyn, Handlingskraft – och vårt löfte om att ta ansvar från jord till bord.
Vi erbjuder dig
En spännande roll där du får möjligheten att både utvecklas och utveckla. Hos Lantmännen blir du en del av ett större sammanhang, vi är en stor global koncern som därmed kan erbjuda spännande möjligheter i hela värdekedjan - från jord till bord. Vi har också ett starkt fokus på mångfald och vill att alla ska känna sig inkluderade. Här har du möjlighet att arbeta, växa och utvecklas inom många olika områden.
Låter det intressant?
Vi hoppas det! Du ansöker till tjänsten online, gärna så snart som möjligt men senast den 21/3. Urval sker löpande. I rekryteringsprocessen ingår både tester och intervjuer varav de första intervjuerna kommer att genomföras med videomöten. Som slutkandidat kommer det att genomföras en bakgrundskontroll via vår leverantör ToFindOut. Har du frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Talent Acquisition Specialist Johanna Olsson, johanna.olsson@lantmannen.com. Vi ser fram emot din ansökan!
Lantmännen är ett lantbrukskooperativ och norra Europas ledande aktör inom lantbruk, maskin, bioenergi och livsmedel. Vi ägs av 20 000 svenska lantbrukare, har 10 000 anställda, har verksamheter i ett 20-tal länder och omsätter 50 miljarder SEK på årsbasis. Med basen i spannmål förädlar vi åkermarkens resurser för ett livskraftigt lantbruk. Några av våra mest kända varumärken inom livsmedel är AXA, Bonjour, Kungsörnen, GoGreen, Gooh, FINN CRISP, Korvbrödsbagarn och Hatting. Vårt företag är grundat på kunskap och värderingar som har funnits i generationer hos våra ägare. Genom forskning, utveckling och verksamhet i hela värdekedjan tar vi tillsammans ansvar från jord till bord. Läs gärna mer på www.lantmannen.se.