KAM administratör

Arbetsbeskrivning

Älskar du kontakten med kunder och kollegor, har en administrativ ådra i världsklass, är en stjärna på service både över telefon och i det personliga mötet? Då kan du vara våra nya KAM administratör

Vårt erbjudande



Vi söker en kollega till den kommersiella organisationen och därtill avdelningen centrala avtal för att fortsätta upprätthålla vår höga servicenivå. I denna tjänst kommer du att jobba nära verksamheten och vara stöd till KAM koordinatorn. Tjänsten är ett vikariat vilken förväntas pågå i ett år men kan komma att bli tillsvidare baserat på faktisk situation. I din introduktion får du en grundutbildning i verksamheten och dina arbetsuppgifter och gott om stöd från kollegor, för att du ska ha förutsättningar att lyckas i rollen.

Du kommer rapportera till Chef försäljning och affärsutveckling av centrala avtal.

Presto värnar om att erbjuda interna utvecklingsmöjligheter. Om du är intresserad av att tillfälligt byta tjänst internt och du är slutkandidat kommer rekryterande chef, efter samtal med dig, ta kontakt med din nuvarande chef för att se över möjligheterna till tjänstledigt i din nuvarande roll. Om du har frågor kring tjänsten eller praktiska förutsättningar, vänligen hör av dig till rekryterande chef Robert Cosma.



Lite om vad du förväntas göra

- Hantera interna och externa supportärenden
- Stötta brandskyddstekniker i frågor gällande centrala avtal och samordna uppdrag till kund
- Hantera inkommande ärenden via mail och ta emot och fördela arbetsorder
- Sköta tillhörande administration såsom att registrera, fakturera och kreditera arbetsorder samt sköta registervård.
- Upprätta/ justera prislistor, serviceadresser och certifikat
- Övriga administrativa uppgifter
- Utveckla och förbättra administrativa processer


Vi söker dig som

- Har tidigare relevant arbetslivserfarenhet från t ex kundtjänst där du även hanterat administrativa uppgifter.
- Har god datorvana eftersom arbete kommer utföras i olika IT- system samt att du är trygg i att kommunicera via telefon och mail.
- Är obehindrad i svenska i tal och skrift.


Det är meriterande om du har erfarenhet från liknande arbete eller som servicetekniker samt om du har erfarenhet från ekonomi och fakturahantering.

Som person är du:

- Serviceinriktad
- Samarbetsvillig
- Noggrann
- Självgående


I denna rekryteringsprocess kommer vi att lägga stor vikt vid personliga egenskaper och motivation för tjänsten.

Övrig information

- Start: snarast
- Placering: Katrineholm, Göteborg, Stockholm, Malmö


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.



Övrig information

Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: Vikariat, ett år med möjlighet till tillsvidareanställning beroende på faktisk arbetssituation vid vikariatets upphörande.

Arbetstider: Vardagar mellan kl. 07:30-16:30. 40 timmar/vecka.

Förmåner: Friskvårdsbidrag om 3000 kr per år, kollektivavtalad tjänstepension.

Eftersom Presto verkar i säkerhetsbranschen kommer vi genomföra en säkerhetsprövning på slutkandidaten vilket innebär att belastningsregister, kreditprövning och drogtest ska vara utan anmärkning för att erbjudas anställning hos Presto.

Om Presto

Presto Brandsäkerhet AB är en komplett leverantör av produkter och tjänster inom brandskydd och utrymningssäkerhet med tillhörande rikstäckande service. Prestokoncernen är en företagsgrupp med huvudkontor och egen tillverkning samt centrallager i Katrineholm. Företaget startade 1959 och Presto finns idag lokalt närvarande i hela Norden genom egna dotterbolag, servicekontor och samarbetspartners och har idag ca 700 anställda men växer successivt i en spännande och utvecklande bransch.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Presto
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 april 2022
  • Ansök senast: 29 september 2022

Liknande jobb


Kundorder och Produktionsplanering

Kundorder och Produktionsplanering

22 december 2024

Aftermarket Specialist

Aftermarket Specialist

12 december 2024

Reservdelsansvarig till Geomek

Reservdelsansvarig till Geomek

3 december 2024