OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. För kunds räkning söker vi omgående[en[Key Account Manager Assistent[för ett uppdrag t.o.m. sista juni. Företaget är familjeägt och har verksamhet över hela världen. Du kommer att jobba på det nordiska huvudkontoret i Stockholm. Dina arbetsuppgifter[är att assistera Key Account Manager i det dagliga arbetet. Det[innebär bland annat att administrera, uppdatera och hantera kunddatabas samt kundprislistor, samla in och uppdatera register, sammanställa försäljningsrapporter, skriva kundofferter m.m. [Vi söker dig som är organiserad, nogrann och ambitiös.[Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är[meriterande.[Vi ser gärna att du har goda kunskaper i MS Office-paketet samt erfarenhet av SAP.[Du talar[något skandinaviskt språk flytande[och har goda kunskaper i engelska. Engelska är företagets koncernspråk. [Välkommen att registrera din ansökan snarast då urvalsarbetet sker löpande. Observera att uppdraget kan komma att bli tillsatt före sista ansökningsdag. [ [
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37