OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Innovation är vår ledstjärna och det är därför vi kallar oss ”Innovation Makers”.
Som världsledande inom innovation och R&D utvecklar Altran tillsammans med sina kunder framtidens produkter och tjänster. Under mer än 30 år har Altran levererat lösningar till ledande företag och organisationer inom sektorer som rymd, fordon, energi, järnväg, finans, hälsovård och telekom.
Genom att omfatta alla faser av produkt- och tjänsteutveckling, från strategisk planering till slutprodukt, har Altran en ledande position inom fem lösningsområden: Intelligent Systems, Innovative Product Development, Lifecycle Experience, Mechanical Engineering och Information Systems.
I Skandinavien är Altran representerat i Borlänge, Göteborg, Karlstad, Linköping, Malmö, Stockholm och Oslo med över 600 medarbetare.
Internationellt har Altran 30 000 medarbetare i 23 länder. www.altran.se
I din roll som Key Account Manager är din uppgift att identifiera och utveckla strategiska affärsmöjligheter inom AstraZenca, både lokalt i Södertälje men även globalt ihop med andra länder inom Altran. Du kommer att arbeta långsiktigt och proaktivt skapa projekt och lösningar som ger ett win-win tillsammans med AstraZeneca och stärker både Altran och AstraZenecas position på marknaden. Ditt arbete skall utveckla både Altrans lösningar nationellt men även i ett globalt perspektiv. Du är kreativ och kan proaktivt skapa nya erbjudanden tillsammans med våra experter, och du kan snabbt förstå och sälja internationella lösningar inom Altran.
Till din hjälp kommer du att ha tillgång till ett team av mycket kompetenta medarbetare. Du har team managers som backar upp dig med samtliga leveranser. Du är del av ett internationellt nätverk av Key Account Managers inom Altran där du får stöd och utbildning, och har tillgång till ett internationellt nätverk inom Altran med över 2.000 konsulter som ger dig extra spets när det behövs.
Mer info; http://karriar.pspartner.se/altran/
Vi söker dig som har:
• Högskoleutbildning inom IT/ teknik eller motsvarande
• Erfarenhet från Life Science
• Erfarenhet av att arbeta mot Astra
• Erfarenhet av konsult-management branschen ( erfarenhet av att sälja timmar/konsulter)
• Internationell erfarenhet är meriterande
Vem är du?
Du brinner för att jobba med försäljning och ser möjligheter i diskussion med kund. Du tycker om att utveckla befintliga affärer, kontakta nya kunder, förstå deras utmaningar och föreslå rätt lösning. Du är aktiv och orädd, men nogrann i ditt arbete och tar ansvar för dina aktiviteter. Du vill jobba i ett internationellt företag och kan dra nytta av interna och externa nätverk. Du gillar en utmaning och älskar en seger.
Ansökan
Vi samarbetar med PS Partner i denna rekrytering. Är du intresserad? Klicka med ditt CV eller linkedinprofil på www.pspartner.se. Vi arbetar med ett kontinuerligt urval, så sänd in din ansökan så snart som möjligt. För frågor kontakta rekryteringskonsult Mikaela Andersson 076-318 38 57 eller Anna Petersson 076-171 76 45.