KAM Support

Arbetsbeskrivning

En av våra kollegor på KAM Support går vidare till nya utmaningar inom bolaget. Vi letar nu efter hans ersättare.

Vad innebär jobbet
KAM supports primära uppdrag är att stödja vår säljorganisation med Priser, Avtal och annan avtalsrelaterad support. Frågorna är många, via mail och telefon, tempot är periodvis högt.

Du ansvarar för framtagning av avtalsförslag, statistik, prislistor och rabattnycklar. Du arbetar i kontinuerligt nära samarbete med våra Key Account Managers och utifrån stödfunktion gör du lönsamhetssimuleringar. Du tar fram underlag till RAM/RC/KAM/FC/DC inför omförhandling av avtal och priser.

I samarbete med 7 andra kollegor på avdelningen, säljorganisationen och övriga avdelningar, verkar du för nöjda kunder och lönsam försäljningstillväxt.

Du rapporterar till Sales Operations Manager

Några viktiga arbetsuppgifter:


• Du producerar offerter, pris och avtalsförslag
• Du beräknar och verkställer bonusutbetalningar
• Du tar fram statistikunderlag och rapporter till koncernen.  

Din profil


• Arbetet kräver en hög administrativ förmåga, god social kompetens och att du gillar ett högt tempo.
• Du har en mycket god datorvana med främst goda kunskaper i Excel och Word.
• Din kommunikationsförmåga är god och du hanterar svenska och engelska i tal och skrift. Engelska är vårt koncernspråk.
• Du tilltalas av att medverka och aktivt bidra till vardagsutvecklingen på avdelningen.

Vi erbjuder
Här erbjuder vi dig en roll med ett tydligt ansvar där du har en central roll i vår förändringsresa. Du befinner dig nära till beslut på hög nivå. Våra förmåner är bland annat en konkurrensmässig lön, personlig utveckling, möjlighet till distansarbete, en bra arbetsmiljö, lunchförmån, friskvårdsbidrag och personalrabatter.

Vi är ett av världens största familjeägda företag där vår familjära atmosfär och framåtanda är tydlig. Vi investerar i våra medarbetare och är övertygade om att medarbetarna är skillnaden som gör skillnad där vi tar vara på goda idéer och värdesätter ditt unika perspektiv.

Tjänstgöringsgrad: Heltid

Placeringsort: Örebro

Om ansökan
Rekryteringsarbetet pågår löpande under ansökningstiden så vänta inte med att skicka in din ansökan. Din ansökan bör bestå av bifogat CV och ett personligt brev där du beskriver varför du är intresserad av tjänsten och vad du kan bidra med. Sista ansökningsdag är 7 maj 2023.

Kontaktperson är Sales Operations Manager Daniel Jämsä, 070-374 28 15.


• Första steget i rekryteringsprocessen är kontinuerlig granskning av ansökningar av rekryterande chef och HR partner, som resulterar i ett första urval av kandidater. När du skickat in din ansökan får du återkoppling inom 2 veckor med besked om du går vidare i processen.
• Om du går vidare i processen kontaktar vi dig via telefon eller email för en första intervju som kan ske digitalt eller fysiskt. Håll därför koll på din mailbox, både inkorg och skräppost.
• För de kandidater som går vidare i processen kommer inför en andra intervju att genomföra personlighetstest.
• I de flesta av våra rekryteringsprocesser ingår en samresa med en kollega eller en träff med en kollega som du kommer samarbeta med. Vi tar även referenser från tidigare arbetsgivare.

 

På Würth strävar vi efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar varmt sökande med olika bakgrund.

Om Würth
Würth är en kombination av ett logistikföretag, ett serviceföretag och ett säljbolag. Vårt mål är att hjälpa våra kunder att effektivisera sin hantering av förbrukningsmaterial genom lösningar som sparar tid och skapar ordning och reda.

Vårt huvudkontor och lager finns i Örebro, där finns också de administrativa och lagerrelaterade tjänsterna. Vi har Sveriges största säljkår, butiker över hela landet, innesäljare, e-handel i framkant och en kompetent kundsupport. Würth är världens ledande leverantör av förbrukningsmaterial till företag inom fordon, industri, bygg och hantverk. Koncernen finns i 84 länder och har nära 100 000 anställda. Vår värdegrund som bygger på inspiration, mod och passion visar vad vi står för och vad vi vill åstadkomma

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Würth
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 april 2023
  • Ansök senast: 7 maj 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024