OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en Key Account Manager Support (KAM-support) till vårt framgångsrika team inom CarPay Fleet. Vi är ett marknadsledande affärsområde inom Volvofinans Bank vars syfte är att erbjuda finansiering och administration av medelstora och större vagnparker oavsett bilmärke. Genom närheten till dessa företag och dess vagnparksfrågor är CarPay Fleet unikt i Volvosystemet tack vare den kunskap vi byggt upp inom detta område.
Om rollen
I denna roll får du möjlighet att utveckla ditt affärsmannaskap inom B2B på en hög nivå och lära dig den komplexa affären kring finansiering och hantering av stora bilparker. I rollen som KAM-Support blir du en viktig spelare för att ta CarPay Fleet mot nya framgångar och du får chansen att arbeta i en inspirerande miljö tillsammans med ett engagerat och affärsdrivet team inom ett företag med stort kundfokus. Som KAM-Support säkerställer du behovet av extern utbildning hos våra kunder gällande våra processer och system.
Några av dina ansvarsområden
• Genomföra uppstartsmöten med nya kunder och utbilda i användandet av våra webapplikationer
• Vara kundens kontaktperson i administrativa frågor
• Bidra till vidareutveckling av processer, rutiner och instruktioner för att säkerställa en god kvalité på våra tjänster
• Stötta KAM i frågor som rör både befintliga och nya kunder
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på vårt kontor i Stockholm.
Om dig
• Tidigare erfarenhet av att jobba utåtriktat och proaktivt med både större företag och små företag
• Du är självgående och du trivs i mötet med kunder och har ett genuint intresse för service
• Utåtriktad, positiv med god samarbetsförmåga och hög energi
• Mycket goda kunskaper i Microsoft Office-paketet
• God kännedom om förmånsbeskattning och andra regler kring företagsbilar
• God kunskap om finansiell och operationell leasing som finansieringsform
• Förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska. Goda kunskaper i engelska är önskvärda
• Strukturerad och noggrann
• Tidigare erfarenhet av arbete inom finansbranschen
Vi erbjuder dig
Vi jobbar ständigt för att utveckla och förbättra livet för våra kunder, partners och anställda. Vi gör det utifrån vår värdegrund Great - som står för ledorden glädje, resultat, engagemang, ansvar och tillsammans där vi nu också adderar Passion och Innovation som två viktiga element i vår kulturplattform framåt. Vi erbjuder dig en arbetsplats av utvecklingsmöjligheter, skön stämning och ett väldigt spännande nuläge att bygga på.
Vi väntar på din respons
Tycker du att det verkar vara en roll för dig? Då vill vi att du skickar din ansökan senast den 21 oktober, men gärna tidigare då urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten är på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Vill du veta mer är du välkommen att kontakta Jonas Broström, chef KAM-support, 08–6349363.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Gundemark, Gruppchef förvaltningsgruppen
08-634 93 24
Beatrice Bergström
+46739883687
Linnea Josefsson
+46737003754