OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker för kunds räkning en kampanjadministratör på 60 %. Kunden har ett tillfälligt behov av en administratör som stöttar inom kampanj.
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på Wrknest men jobbar på uppdrag ute hos kund. Konsultuppdraget är med start omgående och sträcker sig under 3 månader.
Dina framtida arbetsuppgifter
Administrativa uppgifter inom kampanj, se exempel nedan:
- Registrera olika kampanjer för våra butiker och rabattkoder
- Enklare fakturering
Mer information om arbetsuppgifterna kommer du att få längre fram i processen. Du garanteras även en upplärning för att komma in i arbetet och verksamheten samt känna dig trygg i din roll.
Vi söker dig som har
- Goda kunskaper inom office-paketet, framförallt excel
- Relevant utbildning/erfarenhet för tjänsten, exempelvis tidigare erfarenhet som administratör
- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Vi ser det som meriterande
- Erfarenhet av administration inom detaljhandeln
Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som har en positiv inställning, är resultatorienterad och har en förmåga att fånga upp förbättringsmöjligheter. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.
Övrig information
Start: Omgående
Plats: Solna, Stockholm
Omfattning: 60%
Grundlig bakgrundskontroll kan komma att begäras av kunden.
Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.