Kan du börja omgående? Se hit!

Arbetsbeskrivning

Just nu söker Swedbank administratörer till deras kontor i Furunäset, Piteå. Ett krav för denna tjänst är att du kan börja 28 september. Arbetet är perfekt för dig som vill ha ett meriterande arbete inom administration eller för dig som vill prova på något nytt. Som ny i tjänsten kommer du få den utbildning du behöver samt bli en del av ett härligt och glatt gäng. Sök tjänsten redan idag då processen kommer gå snabbt!

Information om tjänsten
Just nu söker Professionals Nord administratörer till Swedbank i Furunäset. Öppen, enkel och omtänksam är värdeord som genomsyrar kundorganisationen.

Som medarbetare hos Swedbank kommer du sitta tillsammans med många andra härliga kollegor. För att du ska känna dig trygg i din nya roll kommer du inledningsvis få en gedigen introduktionsutbildning och bli tilldelad en handledare som kommer finnas till hands för dig.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos vår kund. Uppdraget är planerat att löpa fram till sista december 2020 med chans till förlängning.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och alla samtal och mail kring tjänsten går till:
Elin.Rubin@professionalsnord.se


Arbetsuppgifter
Tillsammans med glada och hjälpsamma kollegor kommer du arbeta administrativt med datorn som främsta verktyg. Rollen innefattar arbete med information om bankens kunder och vanligt förekommande arbetsuppgifter är:

•Hantera och uppdatera kundlistor
•Ta fram och uppdatera kundinformation
•Administrera kundlistor
•Enstaka kundkontakt över telefon

Ordinarie arbetstid är förlagda måndag-fredag kl. 07:15-15:45 där du har möjlighet att använda flextid.

För detta uppdrag krävs ett utdrag ur belastningsregistret, vi rekommenderar dig därför att beställa det redan vid ansökan via länken: https://polisen.se/Service/Belastningsregistret-begar-utdrag/Kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/

Observera att brevet sedan ska skickas oöppnat till:

Professionals Nord,
Elin Rubin
Storgatan 30, 972 32 Luleå




Vi söker dig som
Som vill ha ett meriterande arbete inom administration med bekväma arbetstider. Det är ett krav att du kan börja 28 september. För denna tjänst kommer personlig lämplighet väga tyngre än tidigare erfarenhet. För att trivas i rollen som administratör är det fördelaktigt om du är en nyfiken person som gillar att ha varierande arbetsuppgifter och är noggrann i ditt sätt att arbeta. Tidigare erfarenhet av administration är meriterande, men inte ett krav för tjänsten.

START: 28 september
OMFATTNING: Heltid
STAD: Piteå
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Elin Rubin

Sök tjänsten genom att klicka på ”sök jobbet” nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på Elin.Rubin@professionalsnord.se


Om oss
Vi vet av erfarenhet att du som medarbetare är den viktigaste resursen för företagen. Därför arbetar vi med kvalité och personlig matchning till alla våra tjänster för att hitta rätt jobb för dig. Vi satsar på att skapa och bibehålla arbetstillfällen i Norrland genom personaluthyrning och rekrytering. Hos Professionals Nord finns en gedigen branscherfarenhet och en gemensam vision – För ett starkare Norrland! Läs mer om oss på www.professionalsnord.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Johan Lennartsson

Linnea Lindberg

Tobias Nilsson

Moa Markgren

Linnea Lindberg

Linnea Lindberg
0720502293
Sara Gagner

Mattias Matsson
072-0502292
Ida Andersson

Sara Gagner

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Professionals Nord Rekrytering AB
  • 9 platser
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 september 2020
  • Ansök senast: 21 september 2020

Besöksadress

Storgatan 18, Sundsvall
None

Postadress

Storgatan 18
Sundsvall, 85230

Liknande jobb