Kan du danska och brinner för tekniskt support?

Arbetsbeskrivning

Bose är ett internationellt företag, med över 9 000 anställda.Vår affärsverksamhet består i att utveckla, producera och sälja innovativa och högkvalitativa audioprodukter, med unika produktfördelar för våra kunder.Vi tror att vår framgång är baserad på motiverad personal, vår forskning och utveckling samt en professionalism både vad gäller service och marknadsföring.Våra kunder respekterar oss som en kompetent och tillförlitlig partner.Bose Scandinavia är ett dotterbolag och finns representerade i Sverige, Danmark, Norge och Finland med totalt 54 medarbetare.Vi söker nu för Bose räkning två dansktalande supportmedarbetare. De huvudsakliga arbetsuppgifterna blir att ge teknisk support både till våra återförsäljare och till våra slutkunder i Skandinavien, på hela Bose produktsortiment.Företaget växer hela tiden.Ni erbjuds att arbeta i ett framgångsrikt företag med unika produkter som ger upplevelser utöver det vanliga.Ni ingår i Bose-teamet där snabba beslut och egna initiativ prioriteras.Du har lägst gymnasiekompetens.Vi letar efter er som har jobbat med service & support tidigare och det är meriterande om ni har erfarenhet av hemelektronik ?och/eller den professionella ljudbranschen.Eftersom detta är en viktig position inom företaget med mycket kundkontakt, krävs det personer som är kommunikativa och vana vid mycket telefonkontakter.Du kan göra dig förstådd på danska, svenska och engelska.Löpande urval sker.Märk din ansökan ?Bose-Danska?Frågor?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TEMP-TEAM GÖTEBORG
  • 2 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 24 maj 2010
  • Ansök senast: 23 juli 2010

Liknande jobb


25 november 2024

Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024