Kan du danska och vill arbeta som kundkoordinator?

Arbetsbeskrivning

JKS Sverige är ett bemannings- och rekryteringsföretag som ingår i JKS och är representerade i Danmark, Norge och Sverige. JKS har arbetat med att erbjuda våra kunder dynamiska och flexibla bemanningslösningar sedan 1995. JKS är Danmarks största bemanningsföretag och har dagligen 2 800 medarbetare i uppdrag.

Är du van vid och har förståelse för det danska språket och trivs
i en roll där du får ta stort ansvar? Tycker du om att arbeta med
service och kundkontakter? Då kan du vara personen vi söker.

ARBETSUPPGIFTER: 
Som kundkoordinator hos vår kund arbetar du i en bred roll och
servar företagets kunder i Danmark, Norge och Sverige, med olika
ärenden. Du arbetar med telefon och mail och hanterar inkommande
ärenden gällande beställningar, leveranser och reklamationer.
Samtalen kan vara både rutinärenden och ärenden av mer komplex
karaktär, som kräver problemlösning och utredning. Du svarar på
frågor om produkterna och säkerställer att kunderna är nöjda.
Arbetet innebär mycket administration i affärssystemet M3. I
arbetsuppgifterna ingår även kundreskontra samt hantering av
inbetalningar och påminnelser. Förutom kontakten med kunderna har du
också mycket kontakt med huvudkontoret som finns i Tyskland. De är
behjälpliga med allt från produktspecifika frågor till riktlinjer
för arbetet. 

Du tillhör ett engagerat team, där ni tillsammans hjälps åt och
ansvarar för de nordiska kunderna. Placering är i Malmö i trivsam
arbetsmiljö. Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående.
För rätt person finns det goda möjligheter till anställning hos
vår kund på sikt. 

KOMPETENS, ERFARENHET OCH PERSONLIGA EGENSKAPER:
Vi söker dig som motiveras av kontakten med kunder och möjligheten
att vara ett administrativt stöd. Vi vill gärna att du har
administrativ erfarenhet, med fördel från kundservice eller
koordinerande roll. Förståelse för ekonomi och sinne för siffror
är meriterande. Du är en duktig administratör och koordinator och
har förmågan att hantera flera uppgifter parallellt. I ditt arbete
är du strukturerad och självgående och som person är du positiv,
engagerad och öppen. Du trivs i samarbete med andra och delar gärna
med dig av din kompetens. 

Då kontakten med kunder främst är mot den danska marknaden krävs
det att du har förståelse för danska språket och kan kommunicera
med danska kunder, gärna i både tal och skrift. Dina språkkunskaper
i svenska och engelska är flytande. Erfarenheter från M3 eller annat
affärssystem är meriterande och goda datorkunskaper i officepaketet
är ett måste. 

VI ERBJUDER DIG: 
Möjligheten att arbeta på JKS Sverige, som ingår i JKS som är
Danmarks största bemannings- och rekryteringsföretag. Som konsult
hos oss arbetar du i spännande uppdrag hos våra kunder och får
erfarenhet från olika branscher och företag som utvecklar din
kompetens och ditt nätverk. Du har en konsultchef som du har en tät
och nära dialog med, som säkerställer att du är nöjd i din
anställning samt i uppdragen hos våra kunder. Vi har kollektivavtal
och följer de regler och avtal som finns på arbetsmarknaden, så att
du som konsult kan känna dig trygg i din anställning hos oss.    
ANSÖK:
Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på
www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt,
då vi arbetar med ett löpande urval. Har du frågor om tjänsten är
du givetvis välkommen att kontakta Frida Borg på
telefonnummer: 0709-68 30 19.

Vi ser fram emot din ansökan!

Mer informasjon

Kontaktpersoner på detta företaget

Frida Borg
+46 709-68 30 19
Elin Jonsson
0709-68 30 20
Elin Jonsson
+46 (0)40 12 12 25
Elin Jonsson
+46 (0)709 68 30 20
Rekryteringskonsult Elin Jonsson
040-121225 0709683020
Elin Jonsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JKS Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Enligt överenskommelse Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 6 april 2017

Besöksadress

Stationsplan 1 641 80 Katrineholm
None

Postadress

Stationsplan 1
0483, 16867

Liknande jobb


21 december 2024

21 december 2024