OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Telenor är en av världens största mobiloperatörer och en internationell arbetsplats med en stark förankring i Norden.Med kunden i fokus erbjuder Telenor mobiltelefoni, fast telefoni och datakommunikation till både privatpersoner och företag.För oss betyder kundfokus att vi förstår kundens situation och levererar produkter och tjänster som verkligen uppfyller kundens behov.Vi hjälper företag att bli mer effektiva och vi gör det enklare och roligare för människor att leva och arbeta - både hemma och på resa.Telenor är en värderingsstyrd organisation, vilket betyder att vi drivs lika mycket av värderingar som av kunskap.Inom Internet & Kanaler jobbar vi med Telenors kundkanaler internet, mejl, talsvar, brev, messaging, chatt och fakturering.Vi kallar dem kundkanaler eftersom så mycket av våra kunders relation och därmed dialog med oss sker genom dessa kanaler.Jobbar man som kanalansvarig för någon eller några av kanalerna, är drivkrafterna framför allt kundupplevelse, gränssnitt, funktionalitet och ekonomisk bärighet.Kort sagt - varje kanal skall leverera bästa möjliga upplevelse för kunden utifrån Telenors varumärke, värderingar och affärsmål.Inom varje kanal kan eller kommer våra kunder att kunna få information om och köpa våra erbjudanden, administrera sina Telenor-produkter, söka hjälp och support om de får problem samt rent allmänt vidareutveckla sin relation med oss.I princip skall man kunna bli och vara Telenor-kund utan att behöva använda några andra vägar än de som dessa kanaler representerar.Vi söker nu två kanalansvariga för internet, chatt och mejl.Exakt hur ansvarsfördelningen kommer att se ut beror på din individuella profil men du kommer alldeles oavsett att få jobba med Telenors digitala kanaler och bland annat fortsätta konceptet med vår digitala kundservicerepresentant "Emma", bygga vidare på vårt arbete kring självbetjäning, vidareutveckling av våra e- handelslösningar och mycket annat.Din uppgift blir att definiera strategier och planer, agera sammanhållande beställare samt kontinuerligt arbeta i projekt och förvaltning kring respektive kanal.[ Din viktigaste egenskap är att du ser de kommersiella och kundpåverkande möjligheterna i tekniken utan att du för den skull är utvecklare.Förmodligen har du en bakgrund från marknads- eller kunddrivande företag och avdelningar.Du måste ha förmågan att se sammanhang och förstå vad det är som driver kvalitativa och kvantitativa effekter och resultat.Viktigt är att du har en oerhört god förmåga att formulera dig i både tal och skrift samt har en stor portion av självgående kombinerat med en extrem vilja till samarbete och koordinerande.Vi ser att din formella bakgrund omfattar universitets- eller högskoleutbildning inom exempelvis ekonomi, media eller humaniora samt att du har jobbat minst tre år med kvalificerade, affärskritiska och marknadspåverkande lösningar där kundupplevelsen stått i centrum.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors
Elin Johansson
Johan Wall
Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons
Recruiter Name
Daniel Stenberg
+46730570580