Kandidatansvarig- Helsingborg

Kandidatansvarig- Helsingborg

Arbetsbeskrivning

För direktrekrytering söker vi kandidatansvarig till vårt kontor i Helsingborg 
Nu söker vi en driven kandidatansvarig till vårt interna team i Helsingborg. Du kommer arbeta i nya moderna lokaler i ett positivt arbetsteam. Rollen innebär ett övergripande administrativt ansvar och vara en viktig intern servicefunktion på kontoret.  Kandidatansvarig har en avgörande & viktig roll i vårt dagliga bemanningsarbete där vi har mycket kontakt med så väl kunder som anställd personal. I tjänsten ingår att hantera hela urvalsprocessen av kandidater, boka och administrera intervjuer och utföra referenstagning samt även hantera den dagliga administrationen och utbokningen av personal i företagets externa personalpooler. Arbetsuppgifterna innefattar mycket daglig kontakt med våra anställda konsulter och kunder varför det är viktigt att du trivs i en serviceroll med många olika kontaktytor.    

Du kommer att arbeta självständigt men i nära samarbete med dina kollegor. Vi förväntgar oss att du trivs med ett högt tempo samt att du är serviceinriktat då du i rollen supporterar våra konsultchefer, kunder och konsulter.  
 
Kvalifikationer
* Du har en eftergymnasial utbildning alternativt relevant arbetslivserfarenhet
* Du är en mycket god administratör och har goda kunskaper i Office-paketet 
* Du har ett brinnande intresse för kunder, konsulter och att hitta långsiktiga och hållbara lösningar för alla parter
* Du drivs av att arbeta i en miljö med högt kundfokus och service
* Du kan läsa och skriva svenska samt engelska obehindrat

Personliga egenskaper
Som person är du flexibel, noggrann och mycket serviceminded. Du trivs att arbeta i en självständig roll men har även lätt för att samarbeta med andra och ser service som en naturlig del i din yrkesroll. Du drivs att arbeta med korta deadlines och korta ledtider där förutsättningarna snabbt ändras.  Vidare tycker du om att jobba i ett högt tempo och är ansvarstagande och resultatorienterad. För oss är det också viktigt att du är prestigelös, självständig och trivs på ett mindre, men växande företag!  Då vi arbetar brett, har du lätt för att ta till dig ny kunskap och visar ett intresse för att lära mer. 

Vi erbjuder 
Vi erbjuder dig arbete på ett lokalt bemanningsföretag, med trevliga kollegor i centrala lokaler i Helsingborg. Dina framtida uppdrag och samarbetspartners finns bland ledande tillverkningsföretag i Skåne.  Du utgår från kontoret i Helsingborg där samtliga av dina kollegor arbetar. Arbetsklimatet internt är både trivsamt och lättsamt då vi har ett öppet och hjälpsamt arbetssätt och drivs av att gemensamt och individuellt driva våra uppdrag för att nå framgång.

Ansök
Vi ser fram emot din ansökan och omber dig att söka omgående. Din ansökan behandlas självklart konfidentiellt. För frågor om tjänsten vänligen kontakta VD Ann Larsson på tel. 070-3167020. Ansök via länk nedan.
 


.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ann Larsson
042-210299
Husein Mehmedovic
042-210299
Sandra Dahlqvist Balhuizen
042-21 02 99
Rekryteringskonsult Husein Mehmedovic
042-210299
Rekryteringskonsult Sandra Balhuizen
042-210299
Rekryteringskonsult Ann Larsson
042-210299
Rekryteringskonsult Olof Andersson
0703-103 192
Peter Johnsson
042-210299
Ekonomi/administration
ekonomi@processbemanning

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Processbemanning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 juli 2024
  • Ansök senast: 9 augusti 2024

Besöksadress

Stortorget 11
HELSINGBORG

Postadress

Stortorget 11, 1 tr
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024