Kandidatansvarig / Personalassistent

Kandidatansvarig / Personalassistent

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Vi på BemanningsKontoret söker dig som vill bli en del av vårt härliga team och arbeta som kandidatansvarig/personalassistent.
I rollen som kandidatansvarig kommer du att vara vårt ansikte utåt, en första kontakt till många av våra sökanden. Du kommer att ansvara för inflödet av kandidater och du är den som arbetar proaktivt med att attrahera blivande konsulter.
I dina arbetsuppgifter kommer du självständigt söka upp, göra urval, intervjua och matcha kandidater till våra uppdrag.

- Skriva annonser, publicera, göra urval, tacka nej
- Ansvara för samarbetet med skolor, arbetsförmedling och andra instanser och medverka på mässor och andra kandidataktiviteter

För dig som vill mer, finns det goda utvecklingsmöjligheter!

Din profil
Du är en person som är intresserad av problemlösning, bemöta människor och du besitter en härlig personlighet

- Du har ett eget driv, arbetar under eget ansvar och du har en förmåga att prioritera. Trivs du med ett högt tempo och problemlösning är du rätt person för oss.
- Du har en god samarbetsförmåga, är kommunikativ och har lätt att få kontakt med andra människor. Som person är du pålitlig och är orädd och du trivs i en miljö där du utmanar dig själv.
- Du trivs med att arbeta administrativt och ser det som en självklarhet att bidra med dina åsikter och idéer för att nå uppsatta mål

Om företaget
Tjänsten är på deltid, det beror på vad som passar dig? Då vi främst söker rätt person till vårt team.
Arbetstid vardagar mellan kl 8-17.

Förhoppningsvis vill du bli vår nästa konsultchef med eget personalansvar?
Välkommen med ditt CV till catrine@bemanningskontoret.se och efter avslutad rekryteringsprocess sparar vi ej ditt CV.

Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning- och rekryteringsföretag som grundades 2014 i Göteborg där vi idag har vårt kontor, våra kunder är belägna i Göteborg med omnejd samt Malmö och Stockholm.

Vi är idag 6 st medarbetare som jobbar internt inom företaget med runt 230 anställda konsulter. Vi är idag främst verksamma inom tjänstemannasidan och utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.

Kontaktpersoner på detta företaget

Katarina Fred

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Katarina Fred

Katarina Fred

Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis

Emma Nilsson

Christian Haraldsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Bemanningskontoret
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 mars 2020
  • Ansök senast: 22 mars 2020

Besöksadress

Stigbergsliden 5 B, Göteborg
None

Postadress

Stigbergsliden 5 B
Göteborg, 41463

Liknande jobb


HR praktikant

HR praktikant

20 november 2024

Rekryteringsadministratör

Rekryteringsadministratör

20 november 2024

Payroll and HR Coordinator

19 november 2024