OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Clockwork är det nya bemannings- och rekryteringsföretaget. Vi har lång erfarenhet från bemanningsbranschen och vet hur viktigt det är med stark lokal närvaro. Som ett fullserviceföretag inom bemanning och rekrytering hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra tjänster täcker allt från bemanning av industripersonal och tjänstemän, skolpersonal och större integrationsprojekt. Clockwork har idag ca 400 anställda och finns på elva orter från Stockholm i söder till Piteå i norr. Som ett led i att vara en av bemanningsbranschens mest attraktiva arbetsgivare fokuserar vi extra på friskvård med målet att ha branschens friskaste personal. Hos Clockwork är det människorna som gör skillnad. För mer info gå in på www.clockworkpersonal.se
Om företaget
Clockwork Mora slog upp portarna under hösten 2016 i härliga lokaler mitt på gågatan i Mora. Det går bra för oss och vi behöver nu utöka vårt kontor med ytterligare en affärsinriktad medarbetare. Hos oss får du ett omväxlande, ansvarsfullt och självständigt arbete med stort fokus på kunder och affärer. Din vardag hos oss kommer att präglas av glädje och engagerade kollegor på ett företag med högt i tak. Vi lägger mycket fokus på att skapa en miljö och en kultur som får oss att må bra och växa både som människor och i vår yrkesroll.
Dina arbetsuppgifter
Som kandidatansvarig hos oss blir du en viktig kugge i vår framgång. Ditt huvudsakliga uppdrag är att på olika sätt söka kandidater, annonsera tjänster, intervjua potentiella konsulter och administrera våra uppdrag. För att trivas i rollen ska du tycka om att hitta lösningar med hjälp av din kreativitet, älska service och vara en fena på att koordinera och kommunicera. I rollen har du många kontaktytor både internt och utanför. Vi ser på sikt att du kan växa vidare in i en roll som konsultchef där du tar det egna ansvaret för hela affären med kund- och kandidatansvar.
Din profil
Glädje, engagemang, närhet och affärsmässighet är Clockworks fyra kärnvärden. Det sätter tonen för vårt sätt att agera, både med varandra och i relationen med våra kunder och kandidater. Vi tror att du som söker denna tjänst är en driven person som har lätt för att knyta kontakter och skapa varaktiga relationer. Clockwork uppmuntrar och ger utrymme för individuella initiativ, men betonar också vikten av lagets framgång. Egenskaper som vi värdesätter högt är att du som person är positiv, engagerad och noggrann. Du är strukturerad i ditt arbetssätt och har en god administrativ förmåga. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av HR-arbete. Arbetsuppgifterna kräver att du är flytande i svenska och har B-körkort. Är du den vi söker? Välkommen med din ansökan!
För mer information är du varmt välkommen att kontakta Marit Sandgren marknadsområdeschef, tel 0733-51 27 29 eller Patrik Eriksson konsultchef, tel 0733-351 27 29. Vi arbetar löpande med att intervjua kandidater i denna rekrytering, så tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Ansök därför så snart som möjligt via www.clockworkpersonal.se/lediga-jobb, dock senast senast den 30 april 2017.
Kontaktpersoner på detta företaget
Marit Sandgren
0733-512729
Marit Sandgren
0733-512729
Patrik Eriksson
0733512749
Patrik Eriksson
Marit Sandgren
073-351 27 29
Patrik Eriksson
073-351 27 49
Marit Sandgren