OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagspresentation
JobBusters är ett av de snabbast växande rekryterings- och personalythyrningsföretagen i Sverige! Vi hjälper företag med kompetensförsörjning och arbetar gentemot ett brett spektra av branscher men är i huvudsak inriktade mot tjänstemannasektorn. Vi samarbetar idag med allt ifrån stora globala företag till mindre lokala bolag. Vi tror att en bredd skapar möjligheter, både för våra kunder och för våra kandidater. Därför väljer vi att vara just breda, både när det gäller typer av tjänster, men även tillvägagångssättet i processen för att nå en klar tillsättning. Det innebär också att våra uppdrag har stor variation för dig som anställd.
Långsiktigt samarbete är något vi strävar efter, vi är alltid flexibla och lyhörda för kundens behov och kandidatens önskemål om utveckling. Vår målsättning är alltid att hitta kundens drömkandidat och kandidatens drömjobb!
Vi har kontor i Stockholm, Linköping och Malmö. Du kommer att arbeta på vårt kontor i centrala Malmö.
Arbetsuppgifter
Nu letar vi efter en driven Kandidatansvarig som vill arbeta hos oss!
Vi söker dig som är i början av din karriär och som vill lära dig mer om rekrytering. Du kommer i din roll som Kandidatansvarig främst att arbeta med fokus på våra uthyrningsprocesser där du hittar passande kandidater till uppdrag hos våra kunder. Du arbetar med delar av urvalsprocessen så som annonsering, CV-sök, telefonintervjuer, personliga intervjuer, uppföljning, sammanställningar av kravprofiler, referenstagning samt andra förekommande administrativa uppgifter. Du kommer att arbeta självständigt men i nära samarbete med andra avdelningar. I rollen krävs att du gillar att arbeta i ett högt tempo med många bollar i luften där du har förmågan att samordna kandidatprofiler för att nå en perfekt matchning!
Vill du bli en del av vårt härliga gäng och har rätt driv och engagemang- skicka in din ansökan omgående!
Kvalifikationer
- Du har gärna en eftergymnasial utbildning. Är den inom personal, IT, ekonomi eller annat relevant område är detta mycket meriterande.
- Du är en mycket god administratör och har goda kunskaper i Office-paketet.
- Det är meriterande om du har ett intresse för sälj och affärer.
- Det är meriterande om du har kunskaper kring IT och/eller Teknik.
-Du talar och skriver svenska obehindrat samt har en god engelska, då du använder dig av språken i tjänsten.
Personliga egenskaper
Som person är du flexibel, noggrann och mycket serviceminded. Du trivs att arbeta i en självständig roll men har även lätt för att samarbeta med andra. Vidare tycker du om att jobba i ett högt tempo och är ansvarstagande och resultatorienterad. För oss är det också viktigt att du är prestigelös, självständig och trivs på ett mindre, men växande företag!
Då vi arbetar brett, har du lätt för att ta till dig ny kunskap och visar ett intresse för att lära mer. Du drivs av att göra affärer!
Övrigt
Vi kan erbjuda dig en flexibel och dynamisk roll, med ett ungt och glatt gäng, i ett växande företag. Vid goda resultat finns mycket goda möjligheter till utveckling både personligen och i företaget. Vi präglas av en företagskultur med riktigt högt i tak, hög ambitionsnivå, korta beslutsvägar och en trevlig arbetsmiljö. Du kommer att jobba med kompetenta och drivna arbetskollegor som peppar varandra och har riktigt kul på jobbet.
Du kommer att ha en trygg fast lön med ett mycket fördelaktigt bonussystem.
Varje år åker vi på en resa, då vi uppnått våra mål. Senast gick den till Franska Rivieran.
Lön
Fast lön med rörlig bonus.
Tillträde och ansökan
Heltid, tillsvidare med start enligt överenskommelse. Kontorstider med flex.
Skicka in din ansökan omgående, gärna med foto. Urval sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm