OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagsinformation
Premier är ett bolag som har varit verksamt sedan 1993 och vår affärsidé har sedan starten varit att erbjuda våra kunder och anställda bästa möjliga service. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa förväntningar. Vi har sedan länge tillbaka erbjudit våra kunder flexibla rekryteringslösningar vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad. Premier specialiserar sig på att hitta och rekrytera rätt person till rätt tjänst.
När du ansöker om en tjänst hos oss kan du förvänta dig att bemötas professionellt med hög sekretess. Vi baserar naturligtvis vårt urval på den kompetens vi efterfrågar men vi ser det som lika viktigt att mjuka värden såsom värderingar med mera matchar med vår värdegrund.
På vårt kontor i Trollhättan kommer du att mötas av fina, nyrenoverade lokaler, men också ett arbetsklimat som präglas av högt tempo, professionalism och glädje.
Tjänstebeskrivning
Är du vår nästa medarbetare?
Vi skall förstärka vår arbetsgrupp i Trollhättan med en kandidatansvarig/administratör. Du kommer att arbeta tillsammans med våra konsultchefer och vara ansvarig över annonser och kandidater som ansöker om jobb hos oss.
Ditt arbete kommer att bestå av att skriva annonser, ta hand om inkommande ansökningar, ta första kontakten och boka in intervjuer. Du kommer även att hjälpa till med övriga förekommande uppgifter på kontoret, samt arbeta fortlöpande med att upprätthålla kontakten med de kandidater vi träffat inför tjänster som skall tillsättas. Andra arbetsuppgifter som kan förekomma är att planera och genomföra mässor och andra events.
Du kommer att arbeta i en utvecklande miljö och vi uppskattar medarbetare som vill vara med att sätta sin egen prägel i sitt arbete. Du kommer att mötas av många olika arbetsuppgifter och en arbetsdag präglas ofta av glädje och entusiasm.
Du kommer att arbeta i våra nyrenoverade och fräscha lokaler mitt i centrala Trollhättan och du kommer att arbeta dagtid med möjlighet till att styra lite över dina egna arbetstider. Tjänsten är heltid med start omgående eller efter överenskommelse med dig.
Kvalifikationer
Vi ser att du har utbildning eller erfarenhet av administrativt arbete, har lätt för att samarbeta och att du alltid vill ge bästa service.
Eftersom vi arbetar mot en rad olika branscher kommer du att utveckla dig själv och lära dig om många olika yrken och kompetenser. Så om du är en person som är nyfiken, noggrann och kanske till och med varit i bemanningsbranschen innan, kanske har arbetat som konsult eller arbetat med tillsättningar av tjänster, skall du inte vänta med att skicka din ansökan till oss.
Vi är en starkt arbetslag men vill förstärka med ytterligare med en person som vill utvecklas tillsammans med oss. Vi ser att du trivs när det är mycket som händer på en gång och att du har lätt för att prioritera. Eftersom du kommer att arbeta med annonsering, och andra administrativa uppgifter, ser vi att du är duktig på att formulera dig i tal och skrift.
Vi kommer att arbeta löpande med tjänsten och den kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut.
För att ansöka om tjänsten går du in på vår hemsida www.premier.se
Krav
Körkort och tillgång till bil
Administrativ utbildning på minst gymnasienivå
Goda kunskaper i Officepaketet
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen
Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg
Magnus Lindberg
0707858642