Kandidathanterare

Kandidathanterare

Arbetsbeskrivning

Kandidathanterare HR

Om tjänsten Vi söker nu till vårt team i Göteborg en kandidathanterare. Som kandidathanterare jobbar man nära sina kollegor och ingår som viktig spelare för att säkerställa företagets kandidatflöde i en spännande och varierande arbetsroll. Vi är i stark tillväxt och vi ser även att rollen i framtiden kommer utvecklas i samband med din egen personliga utveckling hos oss.

Arbetsbeskrivning I rollen som kandidathanterare arbetar du med att välkomna och stötta människor som söker arbete eller är i en förändringsprocess. I arbetsuppgiften ingår följande.

-Ansvara för företagets kandidathantering
-Utveckla och kvalitetssäkra processer i samarbete med dina kollegor
-Besöka och boka jobbsökarträff och även delta i jobbmässor.
-Systemansvar för vår rekryteringsmodul -Annonsering i våra kanaler Vi söker dig som Vi sätter stor vikt i dina personliga egenskaper och din vilja att lära. Du besitter en talang för bedömning och kännedom av människor och med rätt förutsättningar kunna matcha anställningsbehoven i organisationen. Vi lever i en händelserik och spännande miljö vilket innebär att vi är duktiga och snabba på att ställa om utifrån omvärldens behov. Därför är det viktigt att du är strukturerad så att våra processer efterlevs även i pressade situationer. Vi sätter kvalitet högt och du bör tycka om att arbeta målinriktat. Du bidrar med att sprida glädje och energi då det är viktigt med trivsel och att ha kul på jobbet. Du är lyhörd, engagerad och vill ta ansvar och med det växa i din roll där du kommer få vara drivande i att möta människor på bred front för att öka företagets attraktionskraft för sökande.
Har du erfarenhet eller utbildning inom området så är det meriterande, men vi lägger störst vikt i dig som person.



Vårt företag Företaget har funnit sedan 2009 och har genom åren utvecklas och ökat sitt tjänsteutbud. Vi är idag cirka 120 anställda och vi ser och har ett ökat behov av samtliga tjänster, både intern och externa anställningsbehov. Du kommer komma in i en helt ny organisation som står inför en ännu större förändringsfas. Vi arbetar med ett brett tjänsteutbud både inom kollektiv och tjänstemannaområdet där vi arbetar både med interim och rekryteringstjänster. Företaget har haft en stark tillväxt senaste åren och vi har goda relationer till våra medarbetare och kunder som bygger på företagets värderingar. Varmt välkommen att söka tjänsten Tjänsten är deltid initialt med övergång till heltid. Placeringsort Göteborg

Autoprenad

Autoprenad AB är ett auktoriserat rekryterings och bemanningsföretag medlem av Svenskt Näringsliv/Almega. Autoprenad är specialister på och leverantörer av kvalificerad rekrytering, bemanning, personbedömning, testning, utbildning och utveckling av arbetsgrupper genom teambuilding.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Autoprenad AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 mars 2022
  • Ansök senast: 22 april 2022

Liknande jobb


People & Office coordinator

People & Office coordinator

21 november 2024

18 november 2024