OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Allt du kommer att göra, i denna roll, kommer fokusera på att bygga branschens bästa kandidatupplevelse.
Arbeta med kandidat- och kundsupport på Tengai innebär att se till att kandidater och rekryterare som använder Tengai i sin vardag får den hjälp och support som de behöver. Du som söker denna tjänst har möjlighet att ta del av rekryteringsbranschen från ett nytt, modernt, perspektiv.
Ditt anställningserbjudande
Redan 2018 startade vi utvecklingen av Tengai, världens första intervjurobot. Vi utmanade rekryteringsbranschen och rekryteringsmetoder, både i Sverige och globalt. Det gjorde vi genom att förena teknik med urvalsmetoder, och la till en stor portion upplevelse.
Vår resa fortsätter och handlar framförallt om att leverera värde för rekryterare och kandidater. Vi har alltid fokus på att förbättra, och förenkla, för kandidater att göra en bra intervju, och rekryterare ska ha rätt beslutsunderlag.
Nu söker vi ännu en kollega till Produktteamet, är det du?
Dina arbetsuppgifter
Våra produkter har två målgrupper, kandidater och rekryterare. Båda använder och upplever Tengai dagligen, men ur olika perspektiv.
I denna roll kommer du supporta dem när så behövs. Antingen per mejl, eller genom att besvara chattmeddelanden.
I rollen ingår även att ansvara för insamling av feedback från våra användare, analysera denna data som i sin tur ska leda till förbättringar, och förenklingar för användarna.
Moderna rekryteringsmetoder är fokuserade på datainsamling, som leder till beslutsunderlag bestående av rätt data så rekryterare kan ta vidare rätt kandidat. Samt att kandidat förstår ens egna roll i processen, oavsett hur det går.
Vi har byggt Tengai utifrån ovan beskrivning.
Allt du kommer att göra, i denna roll, kommer fokusera på att bygga branschens bästa kandidatupplevelse.
Värt att veta
Vi är ett litet team, med stor vision. Vi har utmanat och vill fortsätta utmana status quo. Vi sitter både i Stockholm och Malmö. Vi talar svenska, men har engelska som primärt språk. Vi älskar teknik men utgår alltid ifrån kandidatens, och rekryterarens, behov.
Vi är främst intresserade av personer som vill arbeta 2-3 dagar per vecka, men som kan vid tillfällen såsom sommar gå upp i heltid. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt, senast i början av mars 2022. För rätt person kan detta leda till en permanent tjänst på Tengai.
Våra förväntningar
Vi söker dig som har erfarenhet av kundsupport. Ett stort plus är om du har kunskaper, praktiskt eller teoretiskt, inom rekrytering. Du bör vara tekniskt intresserad. Önskvärt är att du talar ett tredje språk med, men absolut inget krav.
Som person ser vi någon som tänker och utmanar. Du har ett intresse för omvärlden, och har ett starkt driv att få omsätta din kunskap, erfarenhet och insikter till något produktivt i vardagen. Samtidigt som du är pålitlig, släpper inte detaljer och är lite otålig.
Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07