OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brunflo FK har funnits som förening sedan 1974 och är en breddförening inom sporterna fotboll och innebandy med ca 500 medlemmar. I dagsläget finns 16 lag inom fotbollen och 10 inom innebandyn med ideella ledare som tillsammans med styrelsen bidrar till klubbens fortsatta verksamhet. Våra ledord är glädje – gemenskap – tillhörighet och vi vill att dessa ska vara en röd tråd genom hela föreningen.
Nu ser vi ett behov av att åter anställa en kanslist då det tar för mycket tid i anspråk att lösa ut alla uppgifter som behöver skötas på ideell basis.
Beskrivning av tjänsten
Du kommer att kunna arbeta mycket hemifrån och lägga upp arbetet på egen hand. Det krävs dock att du är kontaktbar för medlemmar vid behov genom mail och telefon, men även fysiskt så som exempelvis vid ut- och återlämning av material. Du behöver ha en god administrativ förmåga då mycket av arbetet innebär hantering av administrativa system.
Tänkbara uppgifter:
· Bokföring och redovisning (enligt direktiv/behov från föreningens kassör)
· Huvudansvarig för föreningens inkorg via telefon, e-post och post
· Klubbadministratör för laget.se
· Rapporteringsansvarig för SISU, LOK, Kommun
· Domartillsättning av ungdomsdomare (maj-september)
· Hantering av domararvoden
· Tvätt/tork av matchställ (representationslagen)
· Planbokningar
· Kontakt med styrelsen (beslutsfrågor)
· Fördela ut föreningsarbeten
· Lokalansvarig (larm, bokningar, utrustning)
Viktigast är en förmåga att lära och att själv kunna ta ansvar för att söka upp mer information vid behov. Du behöver även vara flexibel, ha ett gott bemötande och ett stort intresse för föreningsliv. Registerutdrag från belastningsregistret krävs innan eventuell anställning.
Anställningsform: 25-50% fast anställning eller timtid.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.