Kanslist till hörcentralen

Kanslist till hörcentralen

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag är att ge hela länet möjlighet att leva ett gott liv i dag och i morgon. Vi tar hand om hälsa och vård, får kollektivtrafiken att rulla och främjar kompetensutveckling och levande kultur. Vi är motorn för ett hållbart samhälle med samverkan över gränser. Tillsammans är vi Gävleborgskraften.

På hörcentralen arbetar åtta audionomer, en sekreterare, kanslist och ett chefsstöd. På tekniska hörselvården arbetar tre tekniker och en ingenjör.

ARBETSUPPGIFTER
Hörcentralen i Hudiksvall ansvarar för utprovning av hörapparater samt habilitering och rehabilitering av personer i alla åldrar med hörselnedsättning. I tjänsten ingår nära samverkan med hörselhabiliteringen och tekniska hörselvården.

Som kanslist hos oss kommer du bland annat att
• ansvara för Tele Q och inkommande frågeställningar via 1177 och andra vägar in till hörcentralen och tekniska hörselvården
• föra journalanteckningar
• boka jourtider och återbesök via Elvis tidbokssystem
• samverka med sekreterare i administrativa frågor
• samverka och samarbeta med all personal i Hälsingland.

Hos oss får du
• personligt anpassad introduktion
• bli en del av ett härligt gäng med fin gemenskap.

Läs mer om våra olika förmåner: https://www.regiongavleborg.se/jobb-och-utbildning/region-gavleborg-som-arbetsgivare/Formaner/


KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har stor servicevilja och ett gott bemötande. Du är flexibel och har god organisationsförmåga. Viktigt är att du kan arbeta självständigt, är öppen för förändring och utveckling och kan ta ett professionellt ansvar. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

I rollen som kanslist ska du
• ha minst gymnasial utbildning
• ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska
• ha god datorvana
• kunna uppvisa goda exempel på din förmåga att strukturera och samordna.

För den här tjänsten är det meriterande om du har erfarenhet från arbete inom vården.


ÖVRIGT
Med 7 500 medarbetare är vi länets största arbetsgivare. Det ger oss styrka att driva utvecklingen framåt för ett livskraftigt Gävleborg. Vårt uppdrag är spännande och komplext. Oavsett vilken roll du har hos oss hjälper du invånarna i länet och gör nytta i samhället. Vi ligger i framkant i samhällsutvecklingen och satsar på att du som medarbetare ska få växa och utvecklas. Hos oss får du använda hela din kraft för att tillsammans med dina kollegor skapa framtidens Gävleborg.

Hälso- och sjukvårdsnämndförvaltningens cirka 6500 medarbetare arbetar tillsammans för att ge länets invånare de bästa förutsättningarna för ett aktivt liv med ökad livskvalitet. Genom att tillhandahålla god och nära vård i hela länet lägger vi grunden för ett starkt och friskt Gävleborg.

Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare:
Vi har redan beslutat var vi vill synas med våra platsannonser samt vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa annonsplats eller tjänster för pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.

Sammanfattning

Liknande jobb


Administratör till Frivården i Halmstad, Vikariat

Administratör till Frivården i Halmstad, Vikariat

15 november 2024

Linköpings Gymnastiksällskap söker en engagerad kanslist

12 november 2024

Administratör/Chefsassistent till Frivården Örebro/Karlstad

Administratör/Chefsassistent till Frivården Örebro/Karlstad

12 november 2024

Administratör/Chefsassistent till Frivården Örebro/Karlstad

Administratör/Chefsassistent till Frivården Örebro/Karlstad

12 november 2024