Kärnvirke Arkitektur söker en administratör

Kärnvirke Arkitektur söker en administratör

Arbetsbeskrivning

Kärnvirke Arkitektur kommunicerar och utvecklar arkitektur och design efter metodiken ekologisk funktionalism. Vår ambition är att vi tillsammans med våra kunder når fram till en formgivning som kommunicerar dessa värden för ett sundare, mer hållbart & stimulerande resultat. Vi anlitas idag av både privata kunder och företag, stora som små, där alla projekt är en potentiella arkitektoniska bärare för idéer och tankar.Om tjänsten

Nu söker vi en noggrann och administrativt stark person som trivs i en flexibel roll med mycket eget ansvar. Som administratör hos Kärnvirke Arkitektur kommer du att arbeta brett med olika administrativa uppgifter och vara ett stöd till företagets befintliga arkitekter.

Dina arbetsuppgifter kommer främst att fokusera på att föra och renskriva protokoll, sammanställa avtalsförslag, boka och förbereda kundmöten, framställa material till annonser, hantera samt följa upp sociala medier, hantera enklare ekonomiska uppgifter och ha ett stort eget ansvar för övrig administration. Det är en roll som ställer krav på noggrannhet, struktur och flexibilitet.

Din profil

För att passa i denna roll tror vi att du är en person som tycker om att skapa ordning och du har en god förmåga att planera samt organisera dina arbetsuppgifter. Du trivs i en samordnande roll, har god samarbetsförmåga och är kundorienterad i ditt arbete. Vi förutsätter att du är bra på att både uttrycka dig och kommunicera skriftligt som muntligt. Vidare tar du ett stort eget ansvar, ser vad som behöver göras och levererar därefter i tid. Du är van vid att arbeta med dator och program som ingår i Microsoft Office och Adobe familjen.

Det är meriterande om du tidigare arbetat som administratör eller kommunikatör, med avtal- och dokumenthantering eller har ett intresse för design- och formgivning. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet!

Passar du in på något av detta? Här finns möjligheten till att bli en del av ett kontemporärt, expansivt och spännande företag.

Välkommen med din ansökan!

Anställningsform:
Tillsvidare

Sysselsättningsgrad:
50 procent med start enligt överenskommelse

Arbetstider och lön:
Dagtid med flexibilitet och fast lön

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Jessica Flodin
063-140481
Rekryteringskonsult Peter Boije
063-140483
Rekryteringskonsult Daniel Enevärn
063-140485

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Min Byrå
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 december 2021
  • Ansök senast: 9 januari 2022

Besöksadress

Målsta 326
None

Postadress

Målsta 326
Frösön, 83293

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024