Karriär inom bankvärlden? Nu söker vi kundrådgivare i Piteå

Karriär inom bankvärlden? Nu söker vi kundrådgivare i Piteå

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Gillar du service och försäljning, vill vara med och göra skillnad och vill göra karriär inom finansvärlden behöver du inte leta längre – här är rollen för dig! 

Ansvarsområden
Vi på Randstad söker nu kundrådgivare till Swedbanks kontor i Piteå. Här arbetar du med Swedbanks privatkunder och hjälper dem med rådgivning och kundservice. Som kundrådgivare ingår du i en affärsgrupp där alla kollegor hjälps åt att hjälpa företagets kunder, utveckla enheten och framförallt utveckla varandra. Swedbank i Piteå präglas av ett öppet klimat, stark sammanhållning och engagemang. Du som anställd gör enorm skillnad för laget och bidrar till den sociala och välkomnande kulturen som finns på Swedbank.

Arbetsuppgifterna som kundrådgivare är kort och gott att:
• Ta emot inkommande samtal och mail från Swedbanks kunder och ge dem förstklassig rådgivning och service inom bankens produkter och dess digitala kanaler
• Hjälpa kunder med enklare ekonomisk rådgivning och skapa mervärde för kunderna genom försäljning eller förslag på lösningar som underlättar kundens vardag
• Skapar hög kundnöjdhet och utvecklar din egen och teamets samlade kunskap

Arbetet startar med en månads utbildning för att du ska få en så god kunskap som möjligt för rollen och känna dig trygg i ditt arbete. Under utbildningen är arbetstiderna 08:30 – 17:00. Därefter går du över till att arbeta mer självständigt men ingår i ett team med en närvarande teamledare. Kundcentret har öppet mellan 07-20.30 alla dagar, förutom röda dagar.

Både Randstad och Swedbank värdesätter utveckling hos sina anställda, vilket ger dig som har rätt inställning mängder av karriärmöjligheter inför framtiden. Här får du möjlighet att driva din egen utveckling och varje dag är en möjlighet att arbeta med ditt eget varumärke. Därför behöver du inte ha så mycket mer än erfarenhet av service i bagaget och ett brinnande intresse och driv för att vilja utvecklas! Resten ordnar sig med en gedigen introduktion och ett engagemang från dig som anställd. 

Som konsult hos Randstad omfattas du självklart av kollektivavtal och har förmåner som friskvårdsbidrag, försäkringar och rabatt på träningskort och mycket mer. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får utveckla din kompetens och får ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Arbetstider
Uppdraget är planerat att pågå i 6 månader med start så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Chansen till förlängning är mycket goda och övergår då i en förlängning eller tillsvidareanställning. Rollen som kundrådgivare är på heltid och du kommer arbeta heltid med 38,75 timmar/vecka. 

Kvalifikationer
Det viktigaste för oss är din personliga drivkraft och att du brinner för att ge den bästa servicen till människor du pratar med. Du kommer trivas i denna tjänst om du gillar att hjälpa andra människor, tycker det är kul att jobba mot uppsatta mål, hitta lösningar på andras behov och att utmana dig själv för att vilja bli bättre hela tiden. Även om de personliga egenskaperna är viktigast är det meriterande om du arbetat inom service, kundtjänst, restaurangbranschen, försäljning eller studerat ekonomi på gymnasiet. 

För att jobba i denna roll är det krav på en godkänd gymnasieexamen och att du är flytande i svenska och engelska. Utdrag från belastningsregister och kreditupplysning sker på alla kandidater som är aktuella för anställning. 

Ansökan
Känner du dig träffad av annonsen och har inte hunnit söka annonsen ännu så är det bara att kasta sig på söka-knappen så fort som möjligt! Vi väljer ut kandidater löpande så tveka inte på att skicka in ansökan innan annonsen löpt ut. Har du några funderingar så hör gärna av dig till någon av oss som jobbar med rekryteringen:

Linn Näswall, Talent specialist, 073-7096262, Linn.naswall@randstad.se
Mattias Meyer, Konsultchef, 076-851 42 48, mattias.meyer@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 6 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 januari 2022
  • Ansök senast: 6 februari 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024