Karriärmöjligheter för svensktalande i Torrevieja!

Arbetsbeskrivning

Webhelp i Torrevieja expanderar och vi kommer snart att ha flera nya möjligheter för dig som är svensktalande som vill arbeta med kundservice i världsklass. Om du vill arbeta i en stabil och internationell miljö, skicka då in din ansökan!

Webhelp - Vilka är vi?

Vi är för närvarande Europas största företag när det kommer till att hantera externaliserade affärsfunktioner (så kallad Business Process Outsouring), vi sköter dessa kundupplevelser via olika kanaler: digital, social och traditionell media. Vårt mål är att fortsätta växa med hjälp av våra anställda, gamla och nya!

Webhelps kultur kännetecknas av gemenskap, respekt, lagarbete och sociala aktiviteter. Hos oss blir du snabbt en del av teamet och träffar många nya vänner. Flera av våra chefer har börjat sin karriär som kundtjänstpersonal här, så kom och utveckla din karriär hos oss!

Vad kommer du att uppleva på Webhelp?

Du kommer att utvecklas i att lyssna aktivt och hur man hälper kunder i att anpassa sina svar till deras behov och krav. Vi letar efter dig som gillar människor, är bekväm i telefon och uttrycker dig väl skriftligt på svenska och engelska. Du har en mogen inställning till ditt arbete och tycker om att alltid prestera på topp.

Vårt kontor i Torrevieja har stora inbyggda balkonger med vidsträckt utsikt över de berömda saltsjöarna och ligger nära till kaféer, restauranger, stormarknader och shopping.


Vi erbjuder dig:
- Attraktiva lönepaket med grundlön och bonusprogram
- Hjälp med flyttkostnader om du inte redan bor här
- Utbildning inom yrket samt personlig utveckling
- Bra karriärmöjligheter
- Spanskt kontrakt - från den dag du börjar arbeta
- Regelbundna evenemang för de anställda och andra aktiviteter
- Betald semester
- WebHEALTH - ett initiativ för att främja våra anställdas hälsa


Vad händer nu?

När du fyller i din ansökan på nästa sida så kommer du att svara på ett par korta frågor. En av våra rekryterare kommer sedan att kontakta dig.

Webhelp växer snabbt så nya tjänster i våra kundprojekt öppnas hela tiden - Vi hörs!

How does Webhelp respond to the Covid-19 situation?

Due to the current situation, we are receiving more questions regarding vacancies and practical questions about e.g. job start. We understand why and therefore, you can read here how we are responding to the Covid-19 situation.




Making business more human for the world's most exciting brands
We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers' hearts and minds.

Webhelp is committed to making business more human.
It's through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world's most exciting companies.

Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.

Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.

Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.

By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners' business.

Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.

Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of ?1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.

Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.

More information can be found at www.webhelp.com

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Malaga SLU
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 april 2021
  • Ansök senast: 31 maj 2021

Liknande jobb


28 november 2024