Kärt barn har många namn

Arbetsbeskrivning

: Vi tror att du som blir intresserad av denna tjänst någon gång jobbat som, eller lockats av att jobba som: VD-sekreterare, koordinator, administratör, kundserviceperson, projektledning eller liknande.Men det är dina personliga egenskaper som är avgörande för om du är rätt person. Industrikompetens etablerades 1997 med syfte att samordna, planera och effektivisera den kort- och långsiktiga kompetensförsörjningen till regionens industriella arbetsgivare.Efter att från starten främst ha levererat bemanningstjänster inom verkstadsområdet, är numera Industrikompetens en komplett partner i kompetensförsörjningsfrågor med kunder inom såväl det privata näringslivet som offentlig förvaltning och service.Vi kan idag erbjuda våra kunder en helhetslösning som få kan matcha.Och vi gör det med spetskompetens inom varje enskilt område: : - Managementrekrytering & Search - Interimchefer & specialister - Verksamhetsutveckling - VD & Chefsstöd - Verksamhetsanalys - Processutveckling - Affärsutveckling - Arbetsmiljö & Ergonomi - Coachning: individuell chefs- & medarbetarutveckling - Tillväxtanalys - Kompetensinventering - Riskanalyser - Karriärprogram/Outplacement - Rekrytering & Bemanning - Bemanning - Rekrytering - Hyrrekrytering - Urvalsadministration - Second opinion - Traineeprogram - Bemanningsentreprenad - Kompetensutveckling - Omställning : Till vårt affärsområde som ansvarar för Industrikompetens tjänster inom Managementrekrytering & Search, Interimchefer & specialister, Verksamhetsutveckling samt Karriärprogram/Outplacement söker vi nu en person som ska: - stötta affärsområdeschef, affärsutvecklare och produktansvariga i samband med den mycket positiva utveckling som affärsområdet genomgår - i utvecklingen av affärsområdet ansvara för att de administrativa rutinerna inom verksamheten håller jämna steg med utvecklingen.- underhålla, serva och utveckla verksamhetens underkonsultnätverk, ev.med ett inslag av konsultresearch i uppdraget.K nsultbemötande Servicekänsla, både intern och extern Affärsförståelse Vi söker en doer med vana att ta eget ansvar och som trivs med det. Känner du dig träffad av denna beskrivning och känner att du är den som tillsammans med oss kan fortsätta bygga, hoppas vi att du genast försöker övertyga oss om att du är rätt person för jobbet. Välkommen med din ansökan via vår CV-databas idag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Susanne Dahl
0730- 72 66 37
Linda Strandman

Lotta Weberg Hoff
0767-781502
Linda Strandman
076-778 15 10
Patrik Funke
076-778 15 29
Jessica Jacobsson
013-32 94 02
Patrik Funke
013-32 94 22
Jessica Jacobsson
013-329402
Linda Strandman
0767781510
Tobias Knutson
013-32 94 23

Sammanfattning

Besöksadress

Djurgårdsgatan 56, Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


Bokningsassistent

Bokningsassistent

26 november 2024

Säljande assistent

20 november 2024