OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Biltema erbjuder idag ett brett sortiment för hela familjen inom områdena Bil/MC, Båt, Fritid, Hem, Kontor/teknik, Bygg, Bilvård och Verktyg. Totalt marknadsför Biltema mer än 19 000 artiklar. Vår vision är att underlätta ekonomiskt för människor att ha bil, båt, bostad, verktyg samt fritidsartiklar av hög kvalitet och därigenom skapa en rikare fritid för alla. Biltema har idag totalt 161 varuhus i Sverige, Norge, Danmark och Finland varav 60 varuhus finns i Sverige. Biltema är ett starkt varumärke i en spännande expansion, som de närmsta åren kommer öppna ett 50-tal nya varuhus i Norden.
Vad du kan förvänta dig av Biltema
Vi erbjuder ett utmanande arbete i ett expanderande företag med stora utvecklingsmöjligheter! Våra värdeord; Enkelhet, Sparsamhet, Handlingskraft, Ordning och Reda samt Flexibilitet genomsyrar hela vår verksamhet. Vi ser positivt på intern rörlighet och rekryterar därför gärna vår egen personal till lediga befattningar.
Vad du kan förvänta dig av tjänsten
Du har det övergripande ansvaret för den dagliga skötseln av kassa, kundservice och café. I dina uppgifter ingår bland annat planering av personal till avdelningarna och resultatuppföljning. Du coachar och leder avdelningens medarbetare genom din närvaro på avdelningarna så att samtliga kunder ges ett optimalt kundbemötande och lämnar Biltema med en positiv upplevelse. I rollen ingår även att säkerställa att medarbetarna är utbildade och uppdaterade kring service, kundbemötande, rutiner i reklamationshantering och kontanthantering. Du ansvarar även för att livsmedelshygienskraven efterlevs i vårt café. För att klara av och trivas i den här rollen behöver du vara en tydlig förebild som föregår med gott exempel.
Utöver de uppgifter som är specifika för tjänsten kommer du även att arbeta tillsammans med dina kollegor i den dagliga driften av varuhuset. Tillsammans ser ni till att varuhuset alltid är redo för försäljning och att alla kunder får bästa tänkbara service.
Som Kassa-, kundservice och caféansvarig ingår du i varuhusets ledningsgrupp och rapporterar till varuhuschef.
Vad vi förväntar oss av dig
För att lyckas i den här tjänsten ser vi att du har arbetat inom restaurang eller detaljhandeln tidigare i en ledande befattning. Det är även meriterande om du har erfarenhet från kundservice, kassa och reklamationshantering.
Vi söker dig som alltid har kunden och service i fokus och som tycker om ett högt arbetstempo där du ständigt ställs inför nya utmaningar. Du leder genom att själv visa vägen och har lätt både för att lära och för att lära ut.
Som person är du nyfiken och arbetar lösningsfokuserat och strukturerat, allt för att tillgodose kundens behov. Du tycker om att arbeta i en dynamisk miljö och ser positivt på nya uppgifter och tycker att det är viktigt med ordning och reda omkring dig.
Sista ansökningsdag: 2023.08.31
Arbetsplats/placering: Biltema Bollnäs
Anställningsform: Tillsvidare, provanställning 6 månader.
Lön: Individuell lön
Arbetstider: Heltid 40h/veckan. Arbetstiderna varierar över veckan, innefattar kvällar och helger
Frågor kring tjänsten: Varuhuschef, Madelene Selander, manager.bollnas@biltema.com
Registrera din ansökan på Biltemas hemsida. Du är välkommen och ladda upp ditt CV samt Personliga brev. Urval kommer att ske löpande och anställning kan därför ske innan sista ansökningsdag som är angiven i annonsen. Vänta inte med att registrera din ansökan. Observera att vi inte tar emot ansökan via post eller mail.
Är du nyfiken på att läsa mer om våra övriga tjänster hittar du dem här: Vad kan vi erbjuda dig? - Biltema.se
Biltema har gjort ett medvetet medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.