Kassa-, Kundservice- & Caféansvarig till Biltema i Umeå

Kassa-, Kundservice- & Caféansvarig till Biltema i Umeå

Arbetsbeskrivning

Biltema erbjuder idag ett brett sortiment för hela familjen inom områdena Bil/MC, Båt, Fritid, Hem, Kontor/teknik, Bygg, Bilvård och Verktyg. Totalt marknadsför Biltema mer än 19 000 artiklar. Vår vision är att underlätta ekonomiskt för människor att ha bil, båt, bostad, verktyg samt fritidsartiklar av hög kvalitet och därigenom skapa en rikare fritid för alla. Biltema har idag totalt 148 varuhus i Sverige, Norge, Danmark och Finland varav 55 varuhus finns i Sverige. Biltema är ett starkt varumärke i en spännande expansion, som de närmsta åren kommer öppna ett 50-tal nya varuhus i Norden.



Om tjänsten

Som Kassa-, kundservice-, & caféansvarig på Biltema ingår du i varuhusets ledningsgrupp och har det övergripande ansvaret för den dagliga skötseln av dessa områden. Du coachar och leder avdelningens medarbetare så att samtliga kunder ges ett optimalt kundbemötande och lämnar Biltema med en positiv upplevelse. I ansvaret ingår även att säkerställa dags- och veckoplaneringen av bemanningen inom ditt område.

Det är du som ser till att medarbetarna är utbildade och uppdaterade kring allt från kundbemötande till rutiner gällande återköp, reklamationer och kassahantering. Du ansvarar även för att policys, regler och livsmedelsrutiner efterföljs i caféet.

Utöver de uppgifter som är specifika för tjänsten kommer du även att arbeta tillsammans med dina kollegor i den dagliga driften av varuhuset. Tillsammans ser ni till att varuhuset alltid är redo för försäljning och att alla kunder får bästa tänkbara service. 

Om Dig

Vi söker dig som alltid har kunden och service i fokus och som tycker om ett högt arbetstempo där du ständigt ställs inför nya utmaningar. Du leder genom att själv visa vägen och har lätt både för att lära och för att lära ut.

Som person är du nyfiken och arbetar lösningsfokuserat och strukturerat, allt för att tillgodose kundens behov. Du tycker om att arbeta i en dynamisk miljö och ser positivt på nya uppgifter och tycker att det är viktigt med ordning och reda omkring dig.

För att lyckas i den här tjänsten ser vi att du har arbetat inom detaljhandeln tidigare, och att du har erfarenhet från en ledande befattning. Det är även meriterande om du har erfarenhet från kundservice, kassa och reklamationshantering. Vi ser också gärna att du har kompetens eller intresse inom några av våra produktområden.

Givetvis delar du Biltemas värderingar  Enkelhet, Sparsamhet, Handlingskraft, Ordning och Reda samt Flexibilitet .

Om du ger oss ditt driv och din känsla för service, ger vi dig ett utmanande arbete i ett expanderande företag med stora utvecklingsmöjligheter!

Sista ansökningsdag:  2021.10.03
Arbetsplats/placering:  Biltema Umeå
Anställningsform:  Tillsvidare, provanställning 6 månader.
Lön:  Individuell lön
Arbetstider:  Heltid. Arbetstiderna varierar över veckan, innefattar kvällar och helger
Frågor kring tjänsten:  Varuhuschef, Maria Lindgren, manager.umea@biltema.com

Registrera din ansökan på Biltemas hemsida. Du är välkommen och ladda upp ditt CV samt Personliga brev. Urval kommer att ske löpande och anställning kan därför ske innan sista ansökningsdag som är angiven i annonsen. Vänta inte med att registrera din ansökan. Observera att vi inte tar emot ansökan via post eller mail.

Biltema har gjort ett medvetet medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.

Kontaktpersoner på detta företaget

David Persson
+46 766290150
Josephine Brandt
+46 734495750

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Biltema Umeå
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 september 2021
  • Ansök senast: 3 oktober 2021

Besöksadress

Fogvägen 2
None

Postadress

Fogvägen 2
Umeå, 90621

Liknande jobb


16 november 2024