OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Biltema erbjuder ett brett sortiment för hela familjen inom områdena Bil/MC, Båt, Fritid, Hem, Kontor/Teknik, Bygg, Bilvård, Verktyg. Biltema finns på över 130 orter i Skandinavien och med 54 varuhus i Sverige. Biltema är ett starkt varumärke i en spännande expansion, som de närmsta åren kommer öppna ett 50-tal nya varuhus i Norden.
Om tjänsten
Som Kassa-, kundservice-, & caféansvarig på Biltema ingår du i varuhusets ledningsgrupp och har det övergripande ansvaret för den dagliga skötseln av dessa områden. Du coachar och leder avdelningens medarbetare så att samtliga kunder ges ett optimalt kundbemötande och lämnar Biltema med en positiv upplevelse. I ansvaret ingår även att säkerställa dags- och veckoplaneringen av bemanningen inom ditt område.
Det är du som ser till att medarbetarna är utbildade och uppdaterade kring allt från kundbemötande till rutiner gällande återköp, reklamationer och kassahantering. Du ansvarar även för att policys, regler och livsmedelsrutiner efterföljs i caféet.
Utöver de uppgifter som är specifika för tjänsten kommer du även att arbeta tillsammans med dina kollegor i den dagliga driften av varuhuset. Tillsammans ser ni till att varuhuset alltid är redo för försäljning och att alla kunder får bästa tänkbara service.
Om Dig
Vi söker dig som alltid har kunden och service i fokus och som tycker om ett högt arbetstempo där du ständigt ställs inför nya utmaningar. Du leder genom att själv visa vägen och har lätt både för att lära och för att lära ut . Du är en positiv person som är snabb och ambitiös och får saker att hända du är en teamspelare som gillar att lyfta andra och ge andra energi och du ger alltid lite extra.
Som person är du nyfiken och arbetar lösningsfokuserat , självgående och strukturerat, allt för att tillgodose kundens behov. Du tycker om att arbeta i en dynamisk miljö och ser positivt på nya uppgifter och tycker att det är viktigt med ordning och reda omkring dig och du har lätt att implementera rutiner och följa upp dem och få andra att arbeta efter dem.
För att lyckas i den här tjänsten ser vi att du har arbetat inom detaljhandeln tidigare, och att du har erfarenhet från en ledande befattning , där du drivs av att få andra att växa . Det är även meriterande om du har erfarenhet från kundservice, kassa , reklamationshantering , samt cafe- verksamhet eller liknande.
Givetvis delar du Biltemas värderingar Enkelhet, Sparsamhet, Handlingskraft, Ordning och Reda samt Flexibilitet .
Om du ger oss ditt driv , din positiva inställning och energi och din känsla för service, ger vi dig ett utmanande arbete i ett expanderande företag med stora utvecklingsmöjligheter!
Sista ansökningsdag: 2020.03.15
Arbetsplats/placering: Biltema Trollhättan
Anställningsform: Tillsvidare, provanställning 6 månader.
Lön: Individuell lön
Arbetstider: Heltid. Arbetstiderna varierar över veckan, innefattar kvällar och helger
Frågor kring tjänsten: Varuhuschef Biltema Trollhättan, Mari Carlsson, manager.trollhattan@biltema.com
Registrera din ansökan på Biltemas hemsida. Du är välkommen och ladda upp ditt CV samt Personliga brev. Urval kommer att ske löpande och anställning kan därför ske innan sista ansökningsdag som är angiven i annonsen. Vänta inte med att registrera din ansökan. Observera att vi inte tar emot ansökan via post eller mail.
Biltema har gjort ett medvetet medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.