OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Biltema erbjuder ett brett sortiment för hela familjen inom områdena Bil/MC, Båt, Fritid, Hem, Kontor/Teknik, Bygg, Bilvård, Verktyg. Biltema finns på över 100 orter i Skandinavien och med mer än 40 varuhus i Sverige. Biltema är ett starkt varumärke i en spännande expansion, som de närmsta åren kommer öppna ett 50-tal nya varuhus Norden.
Om tjänsten
Som Kundserviceansvarig på Biltema har Du det övergripande ansvaret för den dagliga skötseln av Kundservice, Kassa och Café. I ansvaret ingår allt från exponering och planering av personal till avdelningarnas resultat.
Det är Du som sätter tonen för service och kundbemötande och det är Du som ser till att medarbetarna är utbildade och uppdaterade kring allt från kundbemötande till rutiner i reklamationshantering och kontanthantering. Du ansvarar för att policys och regler efterföljs och att avdelningarna håller sig inom varuhusets budget.
Som Kundserviceansvarig på Biltema i Sundsvall ingår Du i varuhusets ledningsgrupp.
Utöver de uppgifter som är specifika för tjänsten kommer du även att arbeta tillsammans med dina kollegor i den dagliga driften av varuhuset. Tillsammans ser ni till att varuhuset alltid är redo för försäljning och att alla kunder får bästa tänkbara service.
Om Dig
Vi söker Dig som alltid har kunden och service i fokus, och som tycker om ett högt arbetstempo där Du ständigt ställs inför nya utmaningar. Du har lätt både för att lära och för att lära ut och Du leder genom att själv visa vägen.
Du är en nyfiken person som arbetar lösningsfokuserat och strukturerat, allt för att tillgodose kundens behov. Du tycker om att arbeta i en dynamisk miljö och ser positivt på utmaningar och nya uppgifter. Du är van att arbeta strukturerat och tycker att det är viktigt med ordning och reda omkring dig.
För att lyckas i den här tjänsten ser vi att Du har arbetat inom detaljhandeln tidigare, och att Du har erfarenhet från en ledande befattning. Det är meriterande om Du har erfarenhet från kundservice, kassa och reklamationshantering.
Givetvis delar Du Biltemas värderingar Enkelhet, Sparsamhet, Handlingskraft, Ordning och Reda samt Flexibilitet.
Om Du ger oss ditt driv och din känsla för service, erbjuder vi Dig ett utmanande arbete i ett expanderande företag med stora utvecklingsmöjligheter!
Sista ansökningsdag : 2016-05-26 urval sker löpande
Arbetsplats/placering : Sundsvall
Anställningsform : Heltid
Lön : Enligt avtal
Arbetstider : Varierar över veckan, innefattar kvällar och helger
Frågor kring tjänsten ställs till : Niklas Jonsson 076-526 48 20
Observera att vi inte tar emot ansökan via post eller mail. Välkommen och ladda upp ditt CV samt Personliga brev.
Registrera din ansökan på Biltemas hemsida. Urval kommer att ske löpande och anställning kan därför ske innan annonsens eventuella slutdatum. Vänta därför inte för länge med att registrera din ansökan.
Biltema har gjort ett medvetet medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.
Kontaktpersoner på detta företaget
Niklas Jonsson
+46 76-526
Niklas Jonsson