OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
XXL - ett eldorado för sport- och vildmarksälskare.
Våra stora varuhus erbjuder ett enormt utbud av kända varumärken till extra låga priser inom sport- och vildmarksprodukter. Hos oss hittar du fotbollsskor, skidor, hockeyutrustning, tennisracketar, löparskor, golf, tält, utrustning till jakt plus mycket mycket mer.
XXL är Nordens mest expansiva sport- och vildmarkskedja. Nu fortsätter resan i Sverige. Vi skall bli störst, och det ska vi uppnå tack vare vår stora passion och vårt skickliga affärsmannaskap.
Om du har extra stort intresse för sport och vildmark.
Om du är positiv, utåtriktad, gillar ha roligt på jobbet och älskar att sälja. Då anser vi att du har DET inom dig.
Då är det DIG vi söker.
I affärsplan har vi inskrivet: Vi skall vara bäst, vi skall tjäna pengar, vi skall ha kul!
Med den parollen är vi nu störst i Norden.
Kassaansvarig
XXL Sport & Vildmark – den kompletta destinationen för sport och vildmarksentusiaster! Genom att kombinera ett stort utbud av de främsta varumärkena med passionerad och kunnig personal kan vi erbjuda varje gäst den bästa upplevelsen – likväl under köptillfället som utomhus. Just add you.
Om tjänsten
I rollen som kassaansvarig ansvarar du för hela kassaområdet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att säkerställa att vi har hög butiksstandard, ordning och reda på avdelningen och att våra rutiner efterlevs. En viktig del i arbetet är också att utveckla kassaområdet genom att aktivt följa upp uppsatta nyckeltal och försäljningsmål. Som kassaansvarig är du resultatansvarig för din avdelning och tillsammans med dina medarbetare skall ni skapa ett gästmöte på högsta nivå varje dag. Du ansvarar även för att kampanjuppföljning genomförs med högsta kvalitet varje vecka och är en del av After Sales teamet i varuhuset.
Exempel på arbetsuppgifter:
Optimera och följa arbetet i kassan för att säkerställa effektiva rutiner.
Säkerställa att kassan är effektiv och kundvänlig.
Vara stöd och utbilda medarbetarna i kassan i rutiner och interna system
Hantera kundklagomål och förebyggande arbeta för att skapa kundnöjdhet och positiva kundrelationer
Din profil
Vi söker dig som tidigare arbetat med en liknande tjänst inom retail och har god kunskap och erfarenhet kring service och reklamationer. Vi ser gärna att du är prestigelös och lösningsorienterad, kommunikativ med en god förmåga att delegera och alltid sätter kunden först. Du behärskar det svenska språket flytande i tal och skrift och har mycket goda datakunskaper.
Det är meriterande om du har kunskap och erfarenhet inom ledarskap och konflikthantering.
Arbetsplats : Skellefteå, Solbacken
Arbetstid : Heltid
Anställningsform : Tillsvidare
Tillsättning : Enligt överenskommelse
Vi ser fram emot din ansökan!