OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 120 varuhus i Tyskland, Österrike, Tjeckien, Nederländerna, Schweiz, Sverige, Luxemburg, Rumänien och Slovakien, cirka 12.000 anställda och en årsomsättning på över 2,2 miljarder Euro tillhör HORNBACH en av Europas största byggvaruhuskedjor. Det svenska huvudkontoret ligger i Göteborg, där också den första bygg - och trädgårdsmarknaden öppnades under 2003. Under våren 2005 öppnades den andra, då i Malmö. Vi fortsätter expansionen med att under sommaren 2008 öppna nästa varuhus i Botkyrka utanför Stockholm. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Du ska utföra den dagliga arbetsledningen[av kassa- och kontanthanteringsarbetet. I arbetsuppgifterna ingår att[se till[ att företagets[kassarutiner genomförs och att bemanningen är optimerad. Du ska[ vidta åtgärder för att[förbättra kvalitet i arbetet och lösa problem. Du ansvarar[för[att löpande följa[upp[kassapersonalens[kunskaper och ta initiativ till[utbildning. Du arbetar i nära samarbete med den kassaansvariga. Dina egenskaper och bakgrund: Du ska ha flerårig erfarenhet från kassaarbete, gärna från varuhus eller stormarknad. Du ska ha erfarenhet[från att en arbetsledande roll. Du ska[ha god planeringsförmåga och[kunna utföra snabba problemlösningar. Du ska kunna sprida en god stämning i arbetslaget. Arbetstid/Varaktighet: Tillsvidare. Tillträde mars/april 2008. Heltid. Schemalagd arbetstid måndag-söndag. Lön: Lön enligt överenskommelse. Kollektivavtal med Handels Vi erbjuder dig: - [[[[[[[[ En dynamisk arbetsplats med spännande utmaningar - [[[[[[[[ Goda utvecklingsmöjligheter - [[[[[[[[ Bonus/premieprogram inom koncernen[ - [[[[[[[[ Möjlighet att vara med och bygga upp ett nytt varuhus