OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HORNBACH är ett av Europas största företag inom bygg- och trädgårdsmarknad. Både hemmafixare och proffs förses med byggmaterial vid något av de 143 varuhus som finns i 9 länder. Företaget grundades 1877 i Tyskland och är börsnoterat. HORNBACH garanterar ett alltid lågt pris och har som mål att alltid vara prisledande i branschen. I Sverige har HORNBACH fem varuhus, och finns i Göteborg, Malmö, Stockholm och Helsingborg.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Du ska utföra den dagliga arbetsledningen av kassa- och kontanthanteringsarbetet. I arbetsuppgifterna ingår att se till att företagets kassarutiner genomförs och att bemanningen är optimerad.
Du ska vidta åtgärder för att förbättra kvalitet i arbetet och lösa problem. Du ansvarar för att löpande följa upp kassapersonalens kunskaper och ta initiativ till utbildning. Du arbetar i nära samarbete med den kassaansvariga.
Dina egenskaper och bakgrund:
Du ska ha flera års erfarenhet från kassaarbete, gärna från varuhus eller stormarknad. Du ska ha erfarenhet från en arbetsledande roll.
Du ska ha god planeringsförmåga och kunna utföra snabba problemlösningar. Du ska kunna sprida en god stämning i arbetslaget.
Arbetstid/Varaktighet:
Tillsvidare tillträde enligt överenskommelse dock senast oktober 2014 .Deltid 30 tim/vecka. Schemalagd arbetstid måndag-söndag.
Lön:
Lön enligt överenskommelse. Kollektivavtal med Handels
Vi erbjuder dig:
- En dynamisk arbetsplats med spännande utmaningar