OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 120 varuhus i Tyskland, Österrike, Tjeckien, Nederländerna, Schweiz, Sverige, Luxemburg, Rumänien och Slovakien, cirka 12.000 anställda och en årsomsättning på över 2,2 miljarder Euro tillhör HORNBACH en av Europas största byggvaruhuskedjor. Det svenska huvudkontoret ligger i Göteborg, där också den första bygg - och trädgårdsmarknaden öppnades under 2003. Under våren 2005 öppnades den andra, då i Malmö. Sommaren 2008 öppnades vårt varuhus i Botkyrka utanför Stockholm, och vår expansion i Sverige fortsätter. Prioriterade arbetsuppgifter: Du ska vara behjälplig till kassaansvarig, bl.a. genom att genomföra de dagliga rutinerna, färdigställa kassarapport, räkna in/ut kassörer, genomföra kassakontroller, vara behjälplig kassörerna vid problem samt ha en överblick över kundflödet i kassan och andra uppgifter som kassaansvarig behöver hjälp med. Du ska kunna expidera kunder i returkassan. Du ska delta aktivt i det dagliga kassaarbetet och bidra till att varuhusets arbetsklimat, kompetens- och servicenivå alltid är på topp. Ditt mål är nöjda kunder och givetvis att motverka köer. Dina egenskaper och bakgrund: Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har en utpräglad känsla för service, är ytterst noggrann och har stor ansvarskänsla. Vi erbjuder dig en dynamisk arbetsplats. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom företaget. Vi ser gärna även manliga sökande. Arbetstid/Varaktighet: Tillträde 15/3-10.[Provanställning, tillsvidare anställning, 38,25 timmar per vecka. Schemalagd arbetstid, varannan helg. [[ Lön: Lön enligt överenskommelse. Kollektivavtal med Handels