Kassaledare till ICA Maxi Karlskrona

Arbetsbeskrivning

Kassaledare till ICA Maxi Karlskrona!

Om butiken:

ICA Maxi Karlskrona är Blekinges största livsmedelsbutik med cirka 150 anställda. Butiken fokuserar mycket på lokalt och hållbart. Butiken jobbar med ett koncept som de kallar för “Redig mat från trakten” där de fokuserar på närodlat och lokalproducerade varor. Vidare är butiken nyligen renoverad, och som kassaledare kommer du få börja jobba i en ny och fräsch kassalinje.

I tjänsten som kassaledare kommer du in i en butik med högt tempo och social stämning, där engagemang och viljan att utvecklas uppmuntras.

Om tjänsten:

Nu söker ICA Maxi Karlskrona en kassaledare, som tillsammans med övriga kassaledare och kassachef kommer se till att den dagliga driften i kassalinjen fungerar. Rollen som kassaledare är varierande, där mycket fokus ligger i att lösa oförutsedda händelser som dyker upp under dagen. Du kommer att ansvara för 6-8 kassabiträden där du fungerar som ett bollplank när de behöver hjälp. I rollen får du hålla i medarbetarsamtal, samt ansvara för rastschema och akut bemanning i kassalinjen. Du kommer att vara spindeln i nätet som håller ordning och reda, och ser till så att den dagliga driften flyter på. Vidare är det viktigt att du som söker är strukturerad och har en god ledarskapsförmåga.

Kvalifikationer:

- Tidigare erfarenhet av arbete som kassaledare i likvärdig eller större butik
- Tidigare ledarskapserfarenhet med personalansvar


Vidare är det meriterande om du tidigare har jobbat inom ICA och känner dig bekant med ICA:s förekommande system. Det är även meriterande om du tidigare har arbetat med personalplanering och/eller schemaläggning.

Om dig:

Vi söker dig som har goda erfarenheter av ledarskap och coachning. Du är positiv, ansvarstagande och strukturerad, där du har en känsla för vad som bör prioriteras. Du arbetar proaktivt och kan se när du exempelvis behöver öppna upp en ny kassa, du kan enkelt känna av pulsen i butiken och ställa om när det behövs.

Vi söker dig som är serviceinriktad och lägger stort fokus på bra kundbemötande i ditt arbete. Du är den person som ser och lyssnar på kunden, och gör ditt yttersta för att tillgodose kundens behov. Du har även en god kommunikativ förmåga och är lösningsorienterad.

Om anställningen:

Tjänsten är på 70% med möjlighet till mertid. Butiken är öppen kl. 7-22, och arbetstiderna varierar från kl. 6:30-22:15, både vardagar och helger.

Tjänsten är en tillsvidareanställning, med 6 månaders provanställning.

Om oss

Tjänsten avser anställning direkt hos butiken. Rekryteringsprocessen hanteras i sin helhet av Bemannica AB. Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund. Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se (https://karriar.bemannica.se/)och följ oss på Facebook (http://www.facebook.com/bemannica) för de senaste nyheterna!



Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Christian Eriksson

Rekrytering Telefonplan

Emilia Vasilcin

Sandra Fridsten

Banu Özcetin

Christian Eriksson
+46 000 00 00 00
Jan Ceder

Hanna Olofsson

Cecilia Rambell

Soldan Lidén

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Personalica
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 januari 2021
  • Ansök senast: 14 februari 2021

Besöksadress

Strandbergsgatan 12
None

Postadress

Strandbergsgatan 12
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Kassaledare 30 h/vecka

Kassaledare 30 h/vecka

13 november 2024

Sales Advisor Flagship store - 30h temporary contract

4 november 2024

Sales Advisor 8h - temporary contract

4 november 2024

Sales Advisor 5h - Temporary contract

4 november 2024