Kassamedarbetare i Östersund

Kassamedarbetare i Östersund

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en person som gärna tar initiativ, är ansvarsfull och brinner för att ge hög service?  Gillar du kundkontakt och att ha roligt på jobbet? Då kan detta ett uppdrag vara något för dig. 

Vi söker nu kassamedarbetare till en av våra kunder i Östersund. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Här kommer du främst att arbeta med att ge kunderna service i kassan. Även andra uppgifter i butiken kan förekomma.

Arbetstider
Arbetstiden är mån-fre 7-16. Start för uppdraget är omgående t.o.m 31 maj, med möjlighet till förlängning. 

Kvalifikationer
Vi söker dig som är serviceinriktad, ansvarsfull och lösningsorienterad. För att ge kunderna bra service är det viktigt att du har ett öppet sinne och gillar att samarbeta.  Stor vikt kommer att läggas på dina personliga egenskaper.  Engagemang, nyfikenhet och intresse är exempel på egenskaper som uppskattas i detta uppdrag. 

Du behöver även:
Gymnasieexamen
Körkort 
God svenska i tal och skrift


Det är meriterande är om du har erfarenhet av en liknande roll inom service och kassavana.

Ansökan
Ansök så snart som möjligt, vi arbetar med löpande urval och rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2022-01-20. För frågor kontakta konsultchef Ingela Gulliksson, ingela.gulliksson@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 2 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 januari 2022
  • Ansök senast: 20 januari 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Vikariat Kassamedarbetare 25 tim/vecka

Vikariat Kassamedarbetare 25 tim/vecka

15 november 2024

Spontanansökan/ youmper - Arninge

29 augusti 2024

SAP ABAP IS-U & CRM Developer

SAP ABAP IS-U & CRM Developer

13 november 2024