OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I rollen som kassaledare arbetar du i kassa och kundservice med professionella kundmöten, hantering av reklamationer och returer, kassaredovisning, samt hantering av post, spel och lotter.
Var fjärde helg är du ytters ansvarig i kassa och kundtjänst vilket kräver en god kommunikativ förmåga, att du är flexibel och lösningsorienterad i ditt förhållningssätt då du organiserar, prioriterar och följer upp arbetet för kassa och kundtjänst. I rollen ingår kassaredovisning och en del administration så du bör vara noggrann och ha ett sinne för ordning och reda.
Om dig
Som kassaledare är du effektiv, självgående och initiativtagande i ditt arbetssätt. Du är resultatorienterat och en förebild i att ge förstklassig service och drivs av att inspirera dina kollegor att göra detsamma. Vi söker en trygg och engagerad ledare som får med sig personalen i arbetet genom ett coachande och närvarande ledarskap.
Du brinner för kundservice, är behjälplig för dina kollegor att hantera olika typer av kundärenden där du verkligen gillar mötet med andra människor. Du är van att planera dina dagar och prioritera och sätta in rätt åtgärder för att nå uppsatt budget och i det här fallet vara med och bidra till Nackas bästa matupplevelse 365 dagar om året.
Kravprofil
Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna i en större butik inom dagligvaruhandeln såsom ICA eller annan matbutik.
Erfarenhet av att leda personal samt hantera administration och scheman.
Goda kunskaper i engelska och svenska
Meriterande
Kunskaper inom ATG, Svenska spel och posten.
Kunskaper i SoftOne
Kunskaper inom orderhanteringssystemet AoB.
Kunskaper inom affärssystemet StoreOffice/MinButik
Goda kunskaper inom Ledande Butiksdrift alternativt god kännedom i Lean.
Omfattning och tillträde
30 timmar/vecka, start omgående. Tjänsten innebär varierad arbetstid och helgarbete.
Om oss
Som en del av vårt lag är du med och tillför till ett roligare, mer hållbart och hälsosamt liv för tusentals människor varje dag i Nacka med omnejd. Med trygga lokala rötter bidrar vi tillsammans till en hållbar utveckling för individer, miljö och samhälle. Vi erbjuder dig Sveriges vassaste interna affärsskola, dagliga utmaningar, högt tempo, bra arbetsmiljö och stöd när du behöver.
Att värna om vår personal är viktigt för oss och här finns möjlighet till interna och externa utbildningar, friskvårdsbidrag, frukostbuffé, högtidsluncher och årliga presenter. Vi på Maxi ICA Stormarknad Nacka sätter stor stolthet i det vi gör, nämligen att bidra till Nackas bästa matupplevelse. 2022 fick vi utmärkelsen Årets Nackaföretag, 2020 Fernando Di Lucas hederspris samt årets ekoinsats i dagligvarubranschen.
Vårt mål är att vara först och främst som arbetsgivare. Vi är Sveriges tredje största ICA-butik och vi är en arbetsplats med ett socialt klimat som vill stimulera till ökad kunskap, utveckling, lärande och ansvarstagande. Hos oss kan du verkligen göra karriär i butik. Vi är oerhört stolta över antalet handlare som gjort en resa inom vår organisation.