Kategori- & projektkoordinator till SSP!

Kategori- & projektkoordinator till SSP!

Arbetsbeskrivning

Just nu söker Scandinavian Service Partner att utöka sitt administrativa team med en kategori- och projektkoordinator. Här får du möjligheten att arbeta med en bred variation av administrativa uppgifter i en spännande och internationell miljö.

OM TJÄNSTEN
Scandinavian Service Partner (SSP) är en ledande operatör av restauranger, barer, caféer, food courts och butiker på allt från flygplatser och tågstationer, till arenor och eventanläggningar. Med fler än 600 anläggningar på olika resedestinationer i 36 länder, är hela 200 av dem i Norden. SSP har en portfölj med några av de mest kända varumärkena i landet som de driver under licens, exempelvis Starbucks och Burger King, men också deras egna märken såsom ÄTA, Upper Crust och Barino.

I rollen som kategori- och projektkoordinator kommer du in i ett hjälpsamt och agilt team där ni arbetar med områdena Retail och Food & Beverage. Du kommer bland annat att stötta ledningen med administration kopplat till den omfattande portfölj som SSP erbjuder på sina anläggningar samt verkställa tagna beslut.

Du erbjuds
- Att vara del av ett flexibelt företag utan tungrodda processer och långa beslutsvägar. Här är det en kort sträcka från idé till action!
- Goda utvecklingsmöjligheter
- En varierande roll i en spännande miljö

Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående som pågår till årsskiftet. Vid behov finns det därefter möjlighet till förlängning om samarbetet uppskattas av båda parter.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Underhålla artikeldata vad gäller sortiment och pris
* Samarbeta med ditt team gällande olika marknadsinitiativ
* Genomföra prisundersökningar
* Ha flera kontaktytor, både inom och utanför ditt team
* Övriga administrativa uppgifter


VI SÖKER DIG SOM
- Har kunskaper i Microsoft Excel
- Har goda kunskaper i svenska och engelska då båda språken används i arbetet

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av en administrativ roll

För att lyckas och trivas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Strukturerad
- Anpassningsbar

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Då Arlanda är ett säkerhetsklassat område kommer du att behöva genomgå en säkerhetsprövning. Detta innebär bland annat att du behöver kunna visa upp intyg på vad du varit sysselsatt med de senaste fem åren samt kunna visa upp ett utdrag från belastningsregistret.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 augusti 2023
  • Ansök senast: 25 september 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Administratör till Drift och förvaltning

Administratör till Drift och förvaltning

25 september 2024

4 oktober 2024

Personaladministratör

Personaladministratör

4 oktober 2024