Kategoriansvarig till affärsområdet Kolonial till ICA i Solna

Kategoriansvarig till affärsområdet Kolonial till ICA i Solna

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet som kategoriansvarig och vill arbeta inom affärsområdet kolonial för ICA? Är du drivande såväl som detaljorienterad och noggrann med ett affärsmässig och resultatinriktat arbetssätt och kan starta omgående? ICA står inför en mycket spännande utvecklingsfas och söker därför en kategoriansvarig till affärsområdet kolonial. Låter det som en roll för dig är du varmt välkommen in med din ansökan – redan idag! 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
I rollen som kategoriansvarig ansvarar du primärt för att den administrativa delen av sortimentsarbetet fungerar friktionsfritt. 


Exempel på arbetsuppgifter: 


Stötta kategorichefen och Inköpschefen 
Följa bolagets prioriteringar, samhällstrender och konsumentens preferenser 
Utveckla ett sortiment, inkl pris, space och marknadssatsningar 
Stötta för att skapa förutsättningar för god lönsamhet och ökad försäljning i partihandel och butik på lång och kort sikt. 


Arbetstider
Heltid. Arbetstid: Mån-fre, kontorstider. Kontoret är beläget i Solna. Arbetet kan komma att ske på distans beroende på utvecklingen av Covid-19. Start i mitten på oktober till och med 2020-12-31. 

Kvalifikationer
För att trivas och axla rollen behöver du ha tidigare erfarenhet av en liknande roll. För denna roll ser vi att du är driven, detaljorienterad och kommunikativ med ett affärsmässig och resultatinriktat arbetssätt. Du har goda kunskaper i Office-paketet och arbetar självständigt under stort eget ansvar och kan planera och strukturera ditt eget arbete. 
 
Det här behöver du ha: 
Erfarenhet från liknande roller med fokus på administration i högt tempo med högkvalitativ leverans 
Erfarenhet att arbeta mot tydliga deadlines och mot flera olika gränssnitt 
Förmåga att hantera stora datamängder i högt tempo med stor säkerhet
God datorvana, inkl Microsoft Office
Flytande svenska och engelska i tal och skrift 

 
Meriterande: 
God användare av ICA´s olika system rörande artikeladministration 


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
 2020-10-09, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 


För information: Josefin Berg, josefin.berg@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 oktober 2020
  • Ansök senast: 9 oktober 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023