OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet som kategoriansvarig och vill arbeta inom affärsområdet kolonial för ICA? Är du drivande såväl som detaljorienterad och noggrann med ett affärsmässig och resultatinriktat arbetssätt och kan starta omgående? ICA står inför en mycket spännande utvecklingsfas och söker därför en kategoriansvarig till affärsområdet kolonial. Låter det som en roll för dig är du varmt välkommen in med din ansökan – redan idag!
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
I rollen som kategoriansvarig ansvarar du primärt för att den administrativa delen av sortimentsarbetet fungerar friktionsfritt.
Exempel på arbetsuppgifter:
Stötta kategorichefen och Inköpschefen
Följa bolagets prioriteringar, samhällstrender och konsumentens preferenser
Utveckla ett sortiment, inkl pris, space och marknadssatsningar
Stötta för att skapa förutsättningar för god lönsamhet och ökad försäljning i partihandel och butik på lång och kort sikt.
Arbetstider
Heltid. Arbetstid: Mån-fre, kontorstider. Kontoret är beläget i Solna. Arbetet kan komma att ske på distans beroende på utvecklingen av Covid-19. Start i mitten på oktober till och med 2020-12-31.
Kvalifikationer
För att trivas och axla rollen behöver du ha tidigare erfarenhet av en liknande roll. För denna roll ser vi att du är driven, detaljorienterad och kommunikativ med ett affärsmässig och resultatinriktat arbetssätt. Du har goda kunskaper i Office-paketet och arbetar självständigt under stort eget ansvar och kan planera och strukturera ditt eget arbete.
Det här behöver du ha:
Erfarenhet från liknande roller med fokus på administration i högt tempo med högkvalitativ leverans
Erfarenhet att arbeta mot tydliga deadlines och mot flera olika gränssnitt
Förmåga att hantera stora datamängder i högt tempo med stor säkerhet
God datorvana, inkl Microsoft Office
Flytande svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande:
God användare av ICA´s olika system rörande artikeladministration
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
2020-10-09, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Josefin Berg, josefin.berg@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044