OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en ekonomiassistent på jakt efter nya utmaningar?Eller har du erfarenhet av inköp och orderadministration?Vi har för närvarande många öppna uppdrag hos våra kunder och behöver därför utöka vår konsult bas. Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta på längre och kortare uppdrag hos våra kunder.Uppdragen kan innebära att du arbetar som ekonomiassistent på leverantörs- eller kundreskontra, alternativt med orderadministration och inköp. Kvalifikationer: För att passa för tjänsten så är det ett krav att du har praktisk erfarenhet av någon av arbetsuppgifterna ovan.Har du dessutom arbetat i SAP R/3 så är det mycket meriterande.Då många av våra företag är internationella så är det ett krav att du talar och skriver engelska obehindrat. Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person att få arbeta i en utvecklande och utmanande miljö.Våra kunder är både stora och små och agerar inom ett flertal olika branscher.Är du den vi söker erbjuder vi dig en fast tjänst med goda utvecklingsmöjligheter. Ansökan: Låter det intressant?Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.Välkommen med din ansökan!Kelly Services är ett av världens ledande bemannings- och rekryteringsföretag med 2600 kontor i 30 länder.2004 omsatte vi drygt 35 miljarder kronor och tillsatte 700.000 tjänster inom kontor, ekonomi, IT, juridik, marknadsföring, industri, utbildning, hälsa och omsorg.Kelly Financial Resources är ett affärsområde inom Kelly Services, specialiserat på uthyrning och rekrytering av ekonomi- och finanskompetens. Fler spännande tjänster hittar du på www.kellyservices.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00