OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi erbjuder dig en kreativ, framgångsrik och utvecklande miljö i ett av Sveriges tredjepartslogistikföretag. Arbetsuppgifter: Vi behöver genast förstärkning av en medarbetare som kommer att jobba som koordinater och assistent till vår Key Account. Det innefattar planering och koordinering av det löpande arbetet samt att du aktivt driver arbetet framåt och ser möjligheter på vägen. Din förmåga att samverka och samarbeta med våra kunder, inom avdelningen och övriga avdelningar blir en viktig del i arbetet. Din roll innebär att du utifrån vår tjänsteportfölj aktivt konsulterar våra befintliga kunder och följer upp deras processer med nyckeltal. Det är viktigt att du i ditt arbete skapar nära relationer till våra kunder och utifrån kundernas behov och förutsättningar arbetar med processer inom områdena Logistik, Distribution, Kundtjänst, Betalningar och IT. Kvalifikationer: Vi önskar en framåtsträvande en social person som tycker det är viktigt att nå uppsatta mål. Du är ansvarstagande, självgående, analytisk och gillar personliga kundkontakter. För att lyckas hos oss behöver du ha en stark vilja, ett äkta och genuint intresse för marknadsföring, försäljning och affärer. Vi ser gärna du har en eftergymnasialutbildning inom ekonomi/marknadsföring och/eller logistik. Erfarenhet inom något av områdena Logistik, Distribution, Kundtjänst, Betalningar och IT ses som meriterande men är inget krav. Du har goda kunskaper i officepaketet samt lätt för att lära dig nya system. Vi värdesätter din förmåga att ta ansvar, egna initiativ, organisera, prioritera och effektivt utföra ditt arbete efter uppgjorda mål, krav och planer.