OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personal Roslagen är ett bemannings- och rekryteringsföretag som grundades år 2000 och har kontor i Norrtälje och Åkersberga. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och arbetar med personaluthyrning och rekrytering i de flesta branscher och yrken.
Vi söker nu en Key Account Manager för uthyrning till ett kundföretag i Roslagen. Arbetsuppgifterna är främst att ta hand om ett antal av företagets storkunder, upprätta offerter, kontinuerligt vidareutvecklia kundrelationen, etc. Du kommer att arbeta både med kollegor inom koncernen och med externa kontakter.
Ifall bägge parter samtycker kommer uthyrningen att övergå till anställning hos kunden efter viss tids uthyrning.
Några års erfarenhet av B2B-försäljning är ett krav. Du bör vidare ha sålt tekniska lösningar eller produkter. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av avtals- och affärsförhandlingar, gärna inom tillverkningsindustrin.
Som person bör du vara ansvarstagande, driftig, målinriktad och driven. Du bör vidare vara prestigelös och arbetar strukturerat.
Utöver svenska måste du även behärska engelska. Du är van användare av CRM- och ERP-system och har goda kunskaper i Word, Excel och PowerPoint.
Vi kommer att kalla sökande till intervjuer vartefter ansökningar inkommer, varför det är en fördel om du ansöker snarast möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Karoline
Karoline Andersson
Mikaela
Hannele
Jennica
Stefan
Angelica
Stefan Palm
Angelica Hörnquist